mandag den 8. september 2008

Julegaven brugt !

WOW.
Det er næsten det eneste jeg kan sige :-)
Og for alle jer der ikke er interesseret i ballet, spring til bunden af indlægget :-))
Det var bare en utrolig flot oplevelse.
Aftenen bestod af 3 balletter, med det tilfælles, at de alle var koreograferet af Balanchine.

Den første var Serenade.
Alle pigerne var i lyseblåt tyl og dansede til Tjajkovskij.
Uendeligt graciøst og smukt.
(Her er link til YouTube med en dårlig filmet udgave af Serenade, og ikke nær så dygtige dansere, men man kan godt få en fornemmelse at det alligevel.)
Den anden var Agon.
Musik af Stravinsky og derfor meget mere kantet.
Noget helt anderledes og kraftfuldt.
Og den sidste var Symphony in C
Meget klassisk ballet til musik af Bizet.
Meget flotte spring og pas deux'er.

Per syntes også at det var utrolig flot.

Og lige foran os sad Peter Bo Bendixen og hans kone!

Hvad mere kan man forlange?

Så det var en julegave der bliver svær at overgå :-)

Jeg fik strikket på denne i bilen.

Det blev til en del, så nu mangler jeg kun at sy den sammen og strikke halskant.

Ellers er sidste nyt i denne sag, at blusen er blevet flaskegrøn.

Meget bedre. ( Og jeg skal nok tage en mørk top på inden under næste gang, den lyse var ikke god)

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en god weekend med skønne oplevelser.

    Godt at blusen kunne reddes:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på at se blusen monteret, det ser lovende ud med den farve og model.

    SvarSlet
  3. Stravinsky-delen ville jeg godt have set :-)Men hvad pokker skal din stakkels mand nu finde på til næste jul?

    Godt reddet, din bluse, den er da blevet fin og den nye ser rigtig lovende ud :-)

    SvarSlet
  4. Åh - hvor lyder det pragtfuldt! Sådan en gave kunne jeg også godt tænke mig.

    Og så herlig strikketid i bilen.

    Meget flot grøn farve. Når det nu skulle være - så er det et meget fint resultat du har fået.

    SvarSlet
  5. Rigtig godt resultat på din bluse.

    Dejligt at du havde en god week-end og at det levede op til dine forventninger.

    SvarSlet
  6. Det ser ud til , at I har haft en dejlig aften!

    SvarSlet
  7. Tak skal i have allesammen.
    Det var som sagt en rigtig dejlig aften, og den blev nydt i fulde drag.

    Jeg syntes også at den grønne farve er blevet god. Det var nemt at farve den (heldigvis)

    SvarSlet
  8. Vissebjerg ??
    Er det stenmessen du har været til ?
    Ja jeg skal helt klart også til Fredericia, og være sammen med min mor der er pilefletter :o)

    SvarSlet