tirsdag den 6. oktober 2009

De 3 første er klar!

10 kommentarer:

  1. wauw, tre fine huer allerede. Du er hurtig. Jeg har foreløbig lavet en enkelt.

    SvarSlet
  2. Hold da op, du er hurtig. Jeg er ikke engang gået i gang endnu. Fik faktisk ikke engang tjekket, hvornår fristen er, hvis der er en. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, og hvor er det godt at også du strikker til de små. :o)

    SvarSlet
  4. Sikke nogen søde små huer og du er da vildt hurtig:-)

    SvarSlet
  5. Det er nogle dejlige farver du har strikket i, jeg har fået 2 færdige.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine, jeg har lige afsluttet den 4. navlestrengshue, jeg blev totalt grebet og har siddet hele aftenen :-) Jeg tror godt nok, at Red Barnet ender med at få mange huer :-)

    SvarSlet
  7. Jeg tror også at de ender med at få mange huer.
    Du har nemlig helt ret, Lene.. Man bliver helt grebet.
    Jeg har de næste 3 klar :-)
    Tanken om at 1 barn er reddet for hver gang man er færdig med en hue, er helt fantastisk!

    SvarSlet
  8. Hold da op, hvor er i flittige. Men huerne er skønne.
    Merete

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine. Det er bare en super god ting at støtte

    SvarSlet