mandag den 29. august 2011

Cumulus tee

Det er vist meget passende at fremvise den idag, sådan som skyerne flyver hen over himlen.

001

Mon ikke også gerne i vil se den med indhold? :-) Så lad gå da…

006

  • Faktaboks
  • Mønster: Cumulus Tee fra Interweave Knits summer 2011
  • Garn: Wilferts Livorno
  • Farve: Råhvid
  • Pinde: 3
  • Str: Den næst største ( det er meget små numre i opskriften)
  • Forbrug: 272 gr.
  • Forbrug i år ialt 5.885 kg
  • Bemærkninger: Blusen er strikket oppefra og ned. Dejligt nemt. Eneste ændring er at jeg ikke har lavet den så lang. Den skulle være 57,5 cm. fra ærmegab og ned, jeg har lavet den 40 cm. Jeg tror jeg bliver rigtig glad for den. Den sidder godt og garnet er rigtig dejligt.

31 kommentarer:

  1. Den er rigtig pæn og klæder dig godt. Jeg kan godt forstå, du er glad for den. Lige så mysteriesjalet, som jeg er blevet ret vild med. Tillykke med disse gode resultater.

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker bluse du har fået lavet.

    Den klæder dig rigtig godt.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  3. Hvor er den god til dig, Tine.:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk. Så enkel og klassisk, den klæder dig rigtig godt. Jeg er vil med "blonden" i halsen og på ærmerne.

    SvarSlet
  5. Den er bare superflot og virkeligt velsiddende.
    Jeg er helt vild med kraven.

    SvarSlet
  6. Meget flot model. Halsen er ret spaendende. Det blad maa jeg faa et kig paa.

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot til dig, enkel og lækker!

    SvarSlet
  8. Den er meget lækker. Fin detalje ved hals og ærmer.

    SvarSlet
  9. Den er rigtig flot til dig:)

    SvarSlet
  10. Holda helt op - den er virkelig smuk. Farven og mønsteret er bare supert sammen

    SvarSlet
  11. Sikke en flot hals den har.
    Livorno er bare et super garn ;)

    Flotte det er I.

    Yt

    SvarSlet
  12. Så fin den er, Tine - meget smukke detaljer ved hals og ærmer :-) Den må være lækker i Livorno, for det er et superlækkert garn, desværre er jeg bare ikke helt med på farverne - ja, selvfølgelig lige med undtagelse af den råhvide - for den er smuk ;-)

    SvarSlet
  13. Den er så fin og klassisk, og kanten er jeg vild med. Så flot.

    SvarSlet
  14. Den er vel nok skøn Tine! Enkel og med fine detaljer.

    SvarSlet
  15. Hvor er den bare flot og sikke en farve, den sidder knaldgodt på dig :-)

    SvarSlet
  16. Er en rigtig flot bluse du har begået dér! Enkel med et twist. Og livorno er et lækkert garn. :-)

    SvarSlet
  17. Lækker sag Tine. Jeg kan rigtig godt lide hals og ærmekanter. Det gir en fantastisk effekt.
    Glemte jeg lige at sige at den klæder dig rigtig godt;OD

    SvarSlet
  18. Rigtig fin bluse både uden og med indhold.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  19. Superflot bluse. Rigtig søde detaljer ved hals og ærmer. Jeg ville heller ikke have lavet den længere end du har gjort.

    SvarSlet
  20. Super fin bluse! Og ja, den klæ'r dig rigtig godt :)

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin - især med indhold ;o) Den klæder dig super godt!
    Kh Karen

    SvarSlet
  22. Utrolig smuk. Meget enkel og klassisk. Super flot model, og som den klæder dig. Sidder heltt perfekt.

    SvarSlet
  23. Hvor er den bare fin - også med indhold! Blonden i halsen er jeg ret pjattet med :-)

    SvarSlet
  24. Super fin og skønne detaljer ved hals og ærmer. Den klær dig godt.

    SvarSlet
  25. Øj, hvor er den flot og den klæder dig fantastisk.

    SvarSlet
  26. Smuk, enkel og klassisk og så klæder den dig bare så godt ;O)

    SvarSlet
  27. Tak tak tak!
    Jeg rødmer da helt over alle de roser ;-)

    SvarSlet
  28. Den er så elegant og super flot til dig :-))

    SvarSlet