søndag den 23. oktober 2011

Endelig færdig, men…….

Den er desværre blevet alt alt for stor. Og den bliver under ingen omstændigheder trævlet op!!!

006

Det er altså ikke derfor jeg griner sådan :-) Men Per foreslog at han da kunne vaske den for mig ;-) Så kunne den måske komme til at passe!

007

Nu må jeg så finde en anden der kan passe den. Det bliver ihvertfald ikke mig.

  • Faktaboks
  • Mønster: Pia Laceweight Pullover af Lucinda Guy, fra Northern Knit
  • Garn: Malabrigo lace købt hos Fandango
  • Farver: Blå meleret
  • Pinde: 3
  • Str: M
  • Forbrug: 180 g
  • Forbrug iår ialt: 6.315 kg
  • Bemærkninger: Ærgerligt at den er blevet så stor, for den er blevet ret lækker, og det har været et stort arbejde. Håber jeg finder en anden der vil blive rigtig glad for den!

19 kommentarer:

  1. Æv, Tine! Håber, du finder en glad modtager, for du har da lagt et stort arbejde i den og garnet er superlækkert.

    SvarSlet
  2. Nej, den trøje er ikke til dig. Jeg håber du finder en anden, der kan blive glad for den, for trøjen er da rigtig lækker "i sig selv".

    SvarSlet
  3. Det er slik jeg alltid gjør: Strikker det for stort!!! Da er jeg altså ikke alene. men ergelig er det.

    SvarSlet
  4. Hvor er det ærgerligt at du ikke kan passe den fine trøje. Kan du ikke bruge den til julegave tilén du kender?

    SvarSlet
  5. Hvor ærgerligt når en model man er glad for viser sig at være for stor.

    Er sikker på du finder en glad modtager, men ellers må Per jo vaske den :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor ærgerligt med den fine trøje. Nu kender jeg ikke lige din mands kompetencer indenfor vask - men hvis det var min - ja så ville han få en meget filtet bluse ud af maskine i str. 2 år.
    God søndag til dig

    SvarSlet
  7. Hvor ærgerligt, for det er da meget den er for stor. Jeg håber du kender nogen som kan passe den...

    SvarSlet
  8. Hvor ærgeligt, for den ser ellers lækker ud. Håber du finder en der kan bruge den.

    SvarSlet
  9. Per er da ganske vittig. Måske kan han endda transformere blusen om til en børnemodel;-)

    SvarSlet
  10. Det er ærgerligt at den er blevet så stor. Det er et smukt hulmønster som gemmer sig i alle de blå nuancer.
    Håber du finder en glad modtager, ellers må du give den til en værdig trængende(en genbrugsbutik).

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. øv, hvor ærgeligt! - og så lige i Malabrigo lace! Kan du ikke sy den om til en pude? - så kan du da stadig kramme den ;-)

    SvarSlet
  12. Det kan da godt være at Per kan få den ned i din størrelse ved en gang mandevask.. griner.. men jeg tror nu også blusen fortjener bedre.. Det bliver en glad modtager der får den skønne bluse.
    PS: men køn er du sqi ikke i den.. griner...

    SvarSlet
  13. Per har altså megahumor. Det kan være at han skulle prøve,for den er da super flot og sikke en dejlig farve der klæder dig perfekt.

    SvarSlet
  14. Hvad er der så lige sket der???
    Huskede du strikkeprøven????
    Bortset fra du ligner en druknet mus, er den lækker lækker og smuk blå :O)

    SvarSlet
  15. Jamen bette Tine da, hvad er det nu for noget? Hvor er den ellers flot og farven er jo fantastisk :-)
    Og så er det længe siden jeg har set så stort et smil - måske sku´ du faktisk få ham til at prøve ;-)

    SvarSlet
  16. Og det kan altså også ske for dig :-) - farven klær dig....

    SvarSlet
  17. Ærgeligt, ærgeligt, ærgeligt!! Det er en super flot bluse. Jeg er sikker på at der sidder en lykkelig modtager et eller andet sted.
    Du må lave en til 2 numre mindre - tænk på hvor hurtigt det komme til at gå med de meget få masker ;-)

    Skønne billeder af dig iøvrigt!! Og godt Per kunne få dig til at grine.

    SvarSlet
  18. Hvor ærgerligt. Mon ikke du selv skulle stå for vasken - hvis det er uld KAN du jo faktisk krympe den lidt - styret på et vaskebrædt.

    SvarSlet
  19. Den blir nok bra etter en kraftig vask:)

    SvarSlet