onsdag den 8. februar 2012

Et meget meget stort tørklæde til Ida Sophia.

De bedende øjne tilhører Ida Sophia. Min bedste venindes datter. Jeg blev færdig med tørklædet igår, og fik det afleveret idag. Og hun var meget tilfreds, som i kan se.

006

Stort, tykt, tungt, varmt og blødt. Lige som bestilt :-)

  • Faktaboks
  • Mønster: Jeg slog 37 m op og strikkede perlestrik indtil der ikke var mere garn.
    Tørklædet kom til at måle 260 cm, men vi blev enige om at 3 m ville blive for langt,
    da jeg ved at garnet giver sig i brug.
  • Garn: Hjertegarn Chunky
  • Farve: Antracit grå
  • Pind 12
  • Forbrug: 600 g
  • Forbrug i år ialt: 1111 gr

10 kommentarer:

  1. Det er fantastisk flot. Lige sådan et tørklæde som man ser i modebilledet i øjeblikket og som alle de unge piger er viklet ind i. At vejret er perfekt til sådan et tørklæde gør jo heller ikke noget.

    SvarSlet
  2. Det er lige noget for tøser i den alder. Heldigt at venindens mor kunne strikke sådan et tørklæde for hende.

    SvarSlet
  3. Bliver lidt misundelig ;-) Det ligner et tørklæde man har lyst til at rulle sig ind i og så blive der meget længe!

    SvarSlet
  4. Ja, hun ser lykkelig ud. Det er så skønt når modtageren bliver glad.

    SvarSlet
  5. Whau!
    Det er lækkert.
    Vamsehyggeligt!

    SvarSlet
  6. Kan bestemt godt forstå at hun ser så tilfreds ud - det ville jeg også gøre :-)

    SvarSlet
  7. Ja, hun er da fuldstændig uimodståelig - hvis hun sætter turbo på øjnene, så er der vist ingen, der kan sige nej ;-) De matcher hinanden perfekt - jeg kan godt forstå hun er glad for sådan et kæmpe tørklæde - når det er så koldt, er det ekstra godt at have noget at putte sig i :-)

    SvarSlet
  8. Ja, hun ser da bestemt glad ud for tørklædet - så er det da hele arbejdet værd ;O)

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå, at du ikke kunne stå for de øjne.

    Lækkert tørklæde der passer perfekt til vejret.

    SvarSlet
  10. Hun lever nærmest i tørklædet nu, så man må sige det har været et hit :-)

    SvarSlet