mandag den 11. november 2013

Kommentarer

Jeg beklager meget, at jeg er nødt til at sætte begrænsning på jeres kommentarer.
Jeg er blevet bombarderet af spam i denne weekend, og selvom de ikke dukker op ude på bloggen, får jeg alligevel en mail hver gang.
Med næsten 100 mail, jeg skulle slette her til morgen, prøver jeg lige med det forhadte ordbekræftelse i en periode.
Jeg håber at jeg på et tidspunkt kan fjerne det igen.
Jeg beklager meget og håber at I stadig har lyst til at læse med og kommentere.

7 kommentarer:

  1. Ja desværre er spam-kommentarer blevet en træls del af blogverdenen. Jeg har haft filter på længe, da jeg får en god mængde dagligt...

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kigger gerne forbi og lægger en kommentar, de kan være et mas de koder, men så får man også lidt hjernegymnastik

    SvarSlet
  3. Jeg har lige fået 81!!! Grrrr . Ser lige tiden an..

    SvarSlet
  4. Det er så irriterende, så ok med "ordkontrol"

    SvarSlet
  5. Jeg tænker på koderne som dem, der holder demensen fra dørene. Prøver at lære dem udenad, fnis.
    Så helt ok fra mig.

    SvarSlet
  6. Ja, det er ærgerligt at der skal koder på. Jeg har lige kikket i min spambox og jeg har kun fået 10 spammeddelelser i den seneste måned. Men jeg holder ikke styr på det, da jeg ikke får en mail, hver gang der kommer en meddelelse. Det kan man jo også fravælge.
    Vi ses på torsdag, Tine.

    SvarSlet
  7. Tak for jeres forståelse.
    Håber at det kun er en overgang!

    SvarSlet