søndag den 19. april 2015

Små og store nyheder

Jeg har fået rettet links i de sidste 2 indlæg fra Spring Break.
Så er det lidt nemmere at følge med i, hvor vi var og hvad vi besøgte ;-)

Har døjet en del med jetlag denne gang. Syntes det har været værre end det plejer.
Måske det er alderen der er begyndt at trykke? ;-)

Jeg står uden arbejde d. 1. maj, så hvis du kender nogen, der kender nogen, der mangler en som mig, så giv gerne lyd!
Annette fra Netgarn har planer med butikken, som desværre ikke indbefattede mig :-(

Jeg blev færdig med en sommerbluse på ferien. Glæder mig til det bliver lidt varmere, så jeg kan komme i gang med at bruge den.

          IMG_3743IMG_3742IMG_3741

  • Faktaboks
  • Mønster: Hjertegarn nr. 515010
  • Garn: Blomsterfrø fra Tante Grøn og Rowan Siena 4ply, købt henholdsvis på Fanø og i Amsterdam
    Så begge dele er lagergarn.
  • Farver: Brændt orange (Blomsterfrø) og Turkis (Rowan)
  • Pind: 2.5 og 3 mm
  • Str: L
  • Forbrug: 410 g
  • Forbrug i år i alt: 2.321 g
  • Bemærkninger: Ikke rigtig. Jeg har fulgt opskriften til punkt og prikke

Sikke da et dejligt vejr i dag.
Her hvor jeg bor skinner solen fra en skyfri himmel. Dejligt.
Men vinden er dog ret kold, så det bliver nok ikke med den nye bluse på i dag ;-)
Jeg må vist heller ud og nyde det.
Man ved aldrig hvor længe det varer, på denne årstid.

19 kommentarer:

  1. Øv med hensyn til arbejdet. Forhåbentligt dukker der hurtigt noget rigtigt godt op til dig.
    Nyd det dejlige vejr.

    SvarSlet
  2. Sikken en flot sommerbluse. friske farver.
    Jeg håber det lykkes at finde ønskejobbet.

    SvarSlet
  3. Hei Tine
    Det var da synd at det ikke klaffet med jobben denne gangen heller. Det dukker nok opp noe snart, det er jeg sikker på.
    Så fin bluse du har strikket.
    Her har også været vist seg fra sin beste side i dag. Litt kaldt på formiddagen her også, men nå er det heeeelt nydelig!
    Kom gjerne innom på ostekake.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sylvia :-)
      Jeg håber også meget at der snart dukker noget op.
      Tak for invitation til ostekage :-)
      Håber jeg engang kan kigge forbi !

      Slet
  4. Øv da, det er jo ikke længe siden du starte der. Men du viste det måske da du starte. Kryse finger for du snart finder noget andet som du må blive rigtig glad for.
    Super fin trøje du har fået strikket, er vild med de farver du har sat sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var stor overraskelse. Desværre :-(

      Tak :-)

      Slet
  5. For søren da Tine, det var da ærgerligt - du er da lige startet sådan som jeg husker - jeg krydser fingre for, at der snart viser sig noget nyt og godt :-)
    Jeg skal da love for, at du har valgt en heftig farvesammensætning, men den er da mega sej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget ærgerligt.
      Håber også snart der kommer noget andet :-)

      Slet
  6. Lækker bluse!

    Jeg krydser fingre for, at du snart finder nyt job. Det flyder jo ikke med ledige stillinger, men du var da heldig sidst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva.
      Jeg håber at jeg er ligeså heldig denne gang :-)

      Slet
  7. Øv Tine, det var da så ærgerligt...jeg håber der dukker noget op snarest !

    SvarSlet
  8. Øv altså, det er ellers så hyggeligt at møde dig i Netgarn. Jeg håber du finder noget andet at lave.
    Din sommerbluse er super sød - sikke nogle skønne farver og sød model.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne.
      Jeg håber også der dukker noget andet op snart :-)

      Slet
  9. Æv med jobbet! Det var da noget træls noget at komme hjem til. Håber at der snart viser sig nogle nye muligheder.
    Flot sommerbluse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik faktisk beskeden lige inden ferien :-(

      Tak Gitte :-)

      Slet
  10. Det er en rigtig fin sommerbluse, men godt nok træls med jobbet. Håber da, du snart finder noget nyt. Knæk og bræk med det.

    SvarSlet