tirsdag den 20. april 2021

Lidt nyt er der da at fortælle


                                            


I begyndelsen da butikken åbnede op, havde vi forrygende travlt.

Nu er det ved at stabilisere sig, man kan næsten sige at det er for stille.
Forhåbentlig rykker det lidt igen, når cafeer og restauranter åbner igen.

Men på trods af det, syntes jeg tiden flyver afsted.

Jeg har fået første vaccination, og skal have næste stik på mandag.
Det var en stor overraskelse da jeg blev indkaldt.
Mente ikke det var min tur endnu, men tror det er på grund af efterbehandlingen for brystkræft.

Jeg har gang i rigtig meget forskelligt strikketøj.
Når man har det, bliver man ofte færdig med flere ting på samme tid.
Det syntes jeg dog ikke rigtig passer lige nu.
En enkelt sommerbluse er dog blevet færdig.




Fakta:

Model: Bluse med glimmerkanter af Ellen Holm (fra et tillæg i Hendes Verden)
Str: XL
Garn: CottonWool 3 fra Gepard Garn fv. 514 og Paia fra Filcolana fv. 708
Forbrug: 226 g ialt. Tænker jeg har brugt 1/2 ngl Paia
Pind: 2.5 og 3.0 mm
Andet: Har fulgt opskriften til punkt og prikke.


  


    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar