lørdag den 25. oktober 2008

En meget dyr (men dejlig) dag!

Irene var så sød at gøre mig selskab på en rigtig god (og dyr) tur til Kolding / Fredericia.
Det var første gang jeg var afsted til lagersalg hos BC Garn, men helt sikkert ikke sidste.
Jeg var slet ikke så forberedt som Lene, men bare en naiv begynder :-)
Hold da op, jeg var imponeret. Så meget lækkert garn har jeg aldrig set før, samlet på et sted.
Og jeg må sige at der endte en del af det i min kurv.
En stor sæk slæbte jeg afsted med. (ikke så stor som Lenes :-) )
Irene fik sig også lidt til lageret!
Fik snakket med en masse hyggelige garngale kvinder bl.a. LiseLotte, og Lene.
Og spottede, en masse andre bloggere. Det er så herligt,, når folk har billeder på deres blog!
Bagefter kørte vi til Fredericia messe.
Hold da op, der var mange mennesker.
Og der fik vi så lige fyldt poserne op igen :o)
Jeg fik købt stof til frakke og bluse samt et broderimønster og Irene fik købt ....garn ;o)
(dog ikke det på billedet).
Så nu ved vi begge, hvad vi skal bruge de lange mørke vinteraftener til, når vi ikke blogger :-)
Ellers havde IngeLise jo dækket op til fest
Og der var mange flotte andre ting, end strik!

Selvom det ikke helt, var det der fangede interessen :o)

9 kommentarer:

  1. Hold da op - det ser ud til, at dagen fortsatte rigtig godt :-)
    Og så var det jo ret godt gået - af en naiv begynder :-)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at du fik en del garn med hjem:-)
    Så nu behøver du jo ikke tænke på garnindkøb det næste stykke tid, eller...

    SvarSlet
  3. Næste år -SÅ!!!!!

    Hvornår var det nu der var en anden messe? Det må vi altså lige snakke om på søndag. Jeg sidder jo her og er fuldstændig hungrende efter at komme på messe.

    Men - det var godt at jeg var hjemme i går. Var simpelthen så træt!!!

    SvarSlet
  4. Kan se at vi vist var der på samme tid, og det er et lækkert/farligt sted at opholde sig i længere tid..

    SvarSlet
  5. Hej Tine
    Glæder mig til at se hvad du får ud af alt det lækre du har købt.
    Hilste lige på Irene men det var desværre også den eneste blogger jeg genkendet nede i Fredericia.

    SvarSlet
  6. Hej alle.

    Tak for kommentarer.
    Det var en dejlig dag.
    Hyggeligt at hilse på dig igen Lene.
    Så dig desværre ikke, Nynne, ellers havde jeg hilst på :o)
    Gitte, jeg finder lige ud af det med den anden messe. Ses på søndag.
    Dorthe, jeg skal nok vise frem efterhånden :o)
    Jette: Meget farligt! Man kan da gå helt amok!

    SvarSlet
  7. Ja - det var en dejlig dag! Vi skal bestemt afsted næste år igen!

    SvarSlet
  8. Du og Irene var jo ualmindeligt hyggeligt selskab i den kø, Tine - tak for det :-)

    SvarSlet
  9. Tak LiseLotte. Jeg kan kun sige i lige måde!

    SvarSlet