torsdag den 4. juni 2009

Done!

Saa er den naeste bluse blevet faerdig. Beklager igen den daarlige billedkvalitet. Mit kamera driller mig ind imellem. Isaar naar jeg vil tage billeder uden blitz. Og her er saa et par billeder hvor de dejlige nevoer har hver deres sweater paa. Som i kan se er de alt for store, men moderen har forsikret mig om at de er perfekte. Saadan nogle born har det jo med at vokse :-)
  • Faktaboks:
  • Monster fra Garnstudio nr. 52-25
  • Garn: Cascade 220 Superwash i gron og lidt blaa. Kobt hos Webs.
  • Pinde 3.5 til rib og 5 til blusen. KnitPro.
  • Str. 7/8
  • Bemaerkninger: Aermerne er strikke efter str. 9/10 og yderligere forlaenget med 3 cm. Ribben er lavet dobbelt, som den blaa.
  • Jeg er meget tilfreds, og ikke mindst baade moderen og nevoen og det er jo det vigtigste. :-)

6 kommentarer:

  1. Hor ser drengene fine ud i deres nye bluser - de er meget edårende med dere meget mørke farver. Håber det bedste for jer alle !

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså fine de to trøjer! Rigtig gode farver til drengene, der ser meget kære ud:-) Håber det går godt "over there".

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine og de kan da heldigvis pjatte, ser det ud til :-)
    Har du ikke temmelig meget fart på med trøjer for tiden, her er der intet, der bliver færdigt, måske fordi der er gang i for meget!!

    SvarSlet
  4. Tak Nynne. Det er nogen meget konne drenge :-)

    Irene: Tak. Det gaar godt her, men glaeder mig efterhaanden til at komme hjem.

    Lene: Ja, humoret fejler ikke noget.
    Jeg har nok haft lidt mere fart paa end normalt, jeg ville jo gerne vaere faerdig inden jeg tog hjem.

    SvarSlet
  5. De er blevet rigtig fine. Og jeg kan jo så også konkludere, at min søn ikke har specielt lange arme. Der var noget galt med opskriften ;-)

    SvarSlet
  6. Gitte: Der er helt sikkert noget galt med opskriften.
    Maaske man skulle fortaelle dem det ;-)

    SvarSlet