torsdag den 15. juli 2010

Det er altså ikke fordi jeg fryser :-)

Måske er det derfor jeg ser lidt muggen ud :-) Den var rimelig varm at have på.
Men til efteråret og vinteren er jeg sikker på at den bliver rigtig god.
  • Faktaboks
  • Mønster: Zip-front hoodie fra Knit so fine
  • Garn. Araucania Ranco Solid. Købt hos Webs
  • Farve: Meleret lilla
  • Forbrug: 385 gr.
  • Pinde: 3,5
  • Bemærkninger: Jeg syntes ærmerne er blevet for lange. Jeg var ellers opmærksom på det, da modellen i opskriften så ud til at have meget lange ærmer. Og selvom jeg checkede målene flere gange, så blev de alligevel for lange. Ærgeligt. Ved ikke rigtig om jeg orker lave dem om. Måske jeg venter med at tage stilling til det, når det bliver køligere og jeg skal igang med at bruge den :-)

11 kommentarer:

  1. Waw, den blev flot!
    Jeg er vild med farven og modellen.
    Kan du ikke komme til at "kramme" ærmerne lidt op, når den er våd?
    Håber, I fandt, hvad I søgte i byen i dag. Det var hyggeligt lige at støde ind I jer.:-)

    SvarSlet
  2. Den er da blevet rigtig flot, og måske du til vinter kan leve med de lange ærmer.

    SvarSlet
  3. Den er da blevet rigtig fed Tine. Kan du ikke bare lave et ombuk på ærmerne - det ser da også godt ud. Ha`en rigtig god ferie!

    SvarSlet
  4. Jamen jeg så jo at du fik målt til de ærmer :-)
    Kan du ikke pille op fra den "forkerte" ende og så strikke en ny rib på?
    Bortset fra det, så er den da blevet superflot :-)

    SvarSlet
  5. Nette: Tak :-) Også hyggeligt at hilse på dig og familien!

    Agro: Ja, nu må vi se når det bliver køligere :-)

    Irene: Det vil jeg overveje :-) Tak!

    Anne: Ja, det er også derfor jeg undrer mig! Jeg overvejer stadig hvad jeg gør :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot, kan godt se ærmerne er til den lange side, tror også jeg ville pille op fra ribben, det er knap så besværligt.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  7. Den ser da super smart ud - Længde på ærmer er så svær - mine bliver altid for korte. Mon ikke du finder en god løsning.
    Rigtig god tur til Mallorca

    SvarSlet
  8. Hvor er det en flot trøje, kan godt forstå du har det varmt. Ærgerligt med ærmer der er for lange, men mon ikke du finder en løsning :)

    SvarSlet
  9. Rigtig flot er den ihvertfald blevet. Jeg kan rigtig godt lide de forskellige mønstre garnet laver :-) God ferie!

    SvarSlet
  10. Synes den er super fed! Virkelig lækker trøje. Og - hellere lidt for lange ærmer end for korte ;-)

    God ferie.

    SvarSlet
  11. Tak alle sammen.
    Nu hvor ferien er ovre, vil jeg tage mig sammen og lave ærmerne kortere.
    Jeg ved at jeg vil blive irriteret hver gang jeg bruger den, hvis ikke jeg gør det.
    Og at trævle op, er jo sket før, her i huset :-)

    SvarSlet