fredag den 16. december 2011

Juleferie!!

Yep! Det har jeg nemlig nu :-)

Weekenden skal bruges til at rydde lidt op, finde kufferter frem, vaske tøj, pakke, bytte julegaver, lave aftaler med naboer, købe det sidste der skal med osv. osv.

For på tirsdag så flyver vi nemlig herhen:

new-york-city-christmas-lights

Først skal vi hygge os i New York i 3 dage, og fredag tager vi op til min lillebror i New Haven og holder jul.
Hold da op, hvor jeg glæder mig :-)
Men samtidig er jeg altså også trist over at efterlade Line hjemme i DK. Hun kunne desværre ikke få fri, så hun arbejder og holder jul med kæresten.
Jeg ved selvfølgelig godt at hun nok skal hygge sig….men alligevel…jeg ville nu gerne have haft hende med!!

12 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til NY :)
    Det skal nok gå med Line i DK :)

    SvarSlet
  2. Wow Tine, sikke et jule eventyr. Jeg har aldrig været der, men det lyder helt fantastisk. Håber du får en rigtig god tur og en glædelig jul med din bror og familie.

    SvarSlet
  3. Det lyder godt dejligt - jeg håber I får en fantastisk ferie (også uden Line ;O(.
    Rigtig glædelig jul til dig og familien

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur, du må trænge til lidt afslapning, hygge og nye oplevelser efter sådan et efterår (som du har fantastisk og med godt humør).

    Vores unge mennesker bliver store - en ringe trøst, men du savner hende mest...

    SvarSlet
  5. Jul i NY !! MÅ være dejligt at skulle afsted, og husk dine luftløse poser til masser af garn :o)
    Glædelig Jul og god tur !

    SvarSlet
  6. Hvor spændene ;)
    Kan i have det godt og en god jul derover.
    De passer helt sikkert godt på Line herhjemme ;)

    Yt

    SvarSlet
  7. Hvor fedt at skulle til New York. Rigtig, rigtig god fornøjelse. Og god jul mm.

    SvarSlet
  8. Rigtig god tur! og God jul samt godt nytår. Glæder mig til vi skal ses næste gang.

    Super fin kurv du har lavet til Irene, og hvor er de altså bare skønne - dine julekugler.

    SvarSlet
  9. Rigtig god ferie "Overthere".. og en glædelig jul til jer...

    SvarSlet
  10. Jeg er slet ikke M I S U N D E L I G :-) Nyd det rigtig meget. Tag oplevelserne med hjem som den gode baggage og del ud af den til os andre gennem 2012

    SvarSlet
  11. Det tror jeg også, Anne. Men alligevel :-)
    Tak Susanne.
    Tak Kirsten, og i lige måde.
    Jeg tror du har ret, Susanne. Det er nok mest mig :-) Og tak for rosen ;-)
    Jeg har fundet dem frem, Fynpige :-)
    Det er jeg ikke i tvivl om, Yt :-) Men derfor kan man jo godt savne :-)
    Tak Kirsten A
    Tak Gitte. Hun blev meget meget glad for kurven, (og kuglerne) God jul til dig også.
    Ulla; Tak og i lige måde
    Marianne: Godt du ikke er misundelig :-) Jeg skal nok fortælle og dele ud når jeg kommer hjem :-)

    SvarSlet
  12. Rigtig, rigtig god ferie, Tine!

    New York ved juletid kunne jeg godt tænke mig at se!

    Glædelig jul!

    SvarSlet