lørdag den 31. december 2011

USA / New York / del 1

016025

019018

For mig er en stor del af min facination af NYC, bygninger og gadeliv. Så derfor kommer der allerførst lige en lidt billeder herfra. Jeg kan ikke sige hvor de er taget, for det kan jeg ikke huske :-)

101009

Her kan i se ryggen af Per og Emil foran Radio Music Hall, samt Empire State Building. Det var meningen at vi skulle op i toppen. Men da vi stod nedenfor og kiggede op, kom Emil pludselig i tanke om at han havde højdeskræk og han ville under ingen omstændigheder derop, så det var jo ærgeligt. Vi har været deroppe for 8 år siden, men alligevel…

049058

Skøjtebanen ved Rockefeller center og Times Square.

013

298037

329

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Der er taget mange billeder af julebelysning, og butiksvinduer. Det er selvfølgelig fordi det er det Per lever af at levere, men også fordi det var superflot.

247248

Converse butik, med det amerikanske flag, lavet af conversesko, og en tøjbutik, hvor alle væggene bestod af gamle symaskiner!

031

Og med dette billede af NYC i fuld fart, vil jeg ønske jer alle et rigtig godt nytår. Må det nye blive fyldt af lyse og lykkelige øjeblikke.

Jeg vil gerne sige tak for det gamle år der har været fyldt med rigtig mange gode stunder sammen med mine elskede strikkesøstre, Lises strikkemostre, strikkestunder Hos Sofies Forældre, Fanøfestival, Fandango ja, jeg kunne blive ved!

Tak fordi i følger min lille blog. Jeg elsker at læse alle jeres kommentarer og er så imponeret over at i stadig følger med, selvom jeg har været rigtig dårlig til at skrive kommentarer hos jer.
Det er vist det eneste nytårsfortsæt jeg har i år: Jeg skal blive bedre til at skrive kommentarer :-) Jeg læser dog stadig med hos jer alle med stor fornøjelse! Tak for alle jeres fine indlæg, historier, fortællinger og billeder!

Godt nytår til jer alle. Pas på jeres strikkefingre derude :-)

10 kommentarer:

  1. Stor tak i lige måde her fra Præstø.

    SvarSlet
  2. Også et rigtig godt nytår til dig, Tine :-) Vi ses lige pludselig i det nye år til lidt strik!

    SvarSlet
  3. Fine billeder, det har vist været en dejlig tur.
    Rigtig godt nytår Tine, jeg glæder mig til at følge dig i 2012.

    SvarSlet
  4. Godt Nytår Tine....elsker dine foto fra NY. En drøm at komme derover !
    Alle 10 strikkefingre er ok her :o)

    SvarSlet
  5. Tak og i lige måde Tine! Dejligt med billeder fra NY - nu kan jeg pludselig se at det er ALT for mange år siden jeg har været der ;O((
    Pudsigt med den butik med alle symaskinerne - sådan en butik så jeg også for nogen tid siden, måske år siden - nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor - ihhh altså, det må være alderen der trykker!

    SvarSlet
  6. Butikken med symaskinerne hedder All Saints. De har nemlig samme butikskoncept både her i Glasgow og i London.

    SvarSlet
  7. Lækre billeder fra New York. Har truet gemalen med at vi skulle på tur derover - engang! Nu er jeg da endnu mere fristet.

    Godt nytår til dig også!

    SvarSlet
  8. Hvor ser det fantastisk ud - bare det ver mig der havde været i NY.
    Velkommen hjem og også godt nytår til jer

    SvarSlet
  9. Godt nytår til dig også! Det er så hyggeligt at læse med her.
    Fede billeder fra New York..... (Uh - kan det ikke være et nytårsforsæt at tage til NY i 2012?)

    SvarSlet
  10. Selv tak, Kirsten :-)
    Lykke: Det er jeg sikker på vi gør :-)
    Tak Susanne!
    Fynpige: Godt at høre :-)
    Kirsten: Som Karie siger, var det netop en All Saints. Jeg havde dog aldrig set det før :-)
    Karie: Tak for tippet :-)
    Berit: Du må true noget mere :-)
    Nynne: Det kommer du nok engang :-)
    Christrunte: Det lyder da som et godt nytårsfortsæt :-)

    SvarSlet