onsdag den 21. marts 2012

Mærkelige proportioner.

Jeg har helt glemt at vise jer Emils strømper.
003
Ikke fordi der er noget specielt med dem. Strikket fra tåen og op, 2 på en gang.

Jeg ville gerne have brugt garnet op, men Emil ville ikke have langt skaft så derfor har jeg 26 g tilbage.
Og selvom de er strikket fra tåen og op, så fik jeg alligevel strikket dem for lange i foden. Øv

Så de ser altså lidt underlige ud, med den lange fod og de korte skafter :-) Jeg må vist hellere notere cm ned til næste gang! (Emil er heldigvis ligeglad, de skal nok blive brugt)
  • Faktaboks:
  • Mønster: Opskrift fra Sys Fredens, rettet lidt til på grund af størrelse
  • Garn: Regia Design Line Ombre Stribe
  • Str: 46
  • Pind: 2.5
  • Forbrug: 75 g
  • Forbrug i år ialt: 1575 g

7 kommentarer:

  1. Hellere for lange end for korte !

    Hav en dejlig dag.

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  2. Godt at det er ligemeget hvordan de ser ud når de IKKE er på foden :-) Er sikker på at de er drønsmarte når de kommer på!

    SvarSlet
  3. Ja, strømperne skal nok blive brugt - hjemmestrikkede strømper er de bedste; også selvom de er lidt for lange i foden!!!

    SvarSlet
  4. Hovedsagen er hvordan de sidder, og i en størrelse 46 vil foden nok altid virke længere en skaftet. Det ser ud til at være et par lækre strømper.

    SvarSlet
  5. Vil give uldbegavet ret, hvis du er gode at have på, så er det lige meget hvordan de ser ud når de ikke er på foden. Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
  6. Emil er heldigvis tilfreds, og de sidder faktisk ok på foden så de skal nok blive brugt :-)
    Selvom det nok kommer til at vare længe! Han mener det er sommer og går i skole i t-shirt og shorts for tiden :-)

    SvarSlet
  7. Jeg må bøje mig i støvet,strømper i str 46 OG på pind 2,5,stor ros til din tålmodighed

    SvarSlet