søndag den 22. april 2012

Gåseøje

Så er Gåseøje blevet færdig. Bortset fra alle rettelserne, er det en dejlig opskrift og jeg kunne godt overveje at lave en mere engang.

003

Billedet er i uvasket tilstand. Lige nu ligger den til tørre, og i skal nok få billeder med indhold når den er tør.

  • Faktaboks
  • Mønster: Gåseøje fra Annette Danielsens Sommerstrik
  • Garn: Karen Noe Merceriseret Bomuld 8/2, købt i Middelfart, strikket med dobbelt tråd
  • Farve: Dyb rød
  • Str. M
  • Pind: 3
  • Forbrug: 289 g
  • Forbrug ialt: 2494 g
  • Bemærkninger: Jeg har strikket ribstykket længere på forstykket, da jeg kunne se at min barm var en del større end modellen i ADs bog. Men nu den er kommet på, kan jeg se at det slet ikke havde været nødvendigt :(  I kan selv se det, når der kommer billede med indhold. Jeg har også syet den lidt mere sammen under ærmerne end beregnet, da jeg ikke bryder mig om at man kan se bh’en :-)

P.S. Jeg vil bare lige sige at jeg følger med på alle jeres bloggge, jeg er imponeret over hvad i alle får produceret, og jeg hygger mig med at være med på sidelinien i jeres liv, men jeg får simpelthen ikke kommenteret. Jeg beklager og håber at det snart lykkedes at komme i omdrejninger igen, det er nemlig ikke viljen der mangler! Tak fordi i stadig gider følge med her, selvom der ikke kommer mange opdateringer lige for tiden :-)

9 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet smuk. Jeg er løbet tør for garn med kun nogle og 20 rækker tilbage på ryggen. Typisk.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, men så langt rækker mine strikkeevner desværre ikke;O)

    SvarSlet
  3. Næh hvor er den blevet flot, det er en rigtig sød model og meget fin med de ændringer du har foretaget. Skidt med de manglende kommentarer, nogle gange har man tid og andre gange ikke, sådan er det for os alle sammen.

    SvarSlet
  4. Hold da op, er du allerede færdig?

    Flot er den og kunne godt komme med på min liste også.

    SvarSlet
  5. Jeg er lige begyndt på ryggen, men glæder mig til at få den færdig. Så mangler der blot det gode vejr....

    SvarSlet
  6. Hvor ser den lækker ud - skøn farve som med sikkerhed klær dig godt :-)

    SvarSlet
  7. lækker, lækker! jeg må til at finde ud af hvor jeg kan få den bog!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fin.
    glæder mig til at se den på.

    Yt

    SvarSlet
  9. Hold da op den er blevet flot - og faktisk endnu flottere end den i bogen 'sommerstrik'
    Gad vide hvordan den ville tage sig ud i Rustik tweed eller morbærsilke ? måske det skulle komme an på en prøve ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet