lørdag den 28. juli 2012

OL blev strikket igang.

Jeg slog op og begyndt at strikke i aftes under den fantastiske åbningsceremoni. 
Jeg kom også et godt stykke:

2012-07-28 18.18.17

Men….nu er det så at jeg opdager at jeg har fået slået forkert op!!!!
Jeg håber sørme ikke at jeg så er ude af OL??
Jeg skulle have lavet en midlertidig opslagning, så jeg kan nu burde kunne tage masker op i opslagningskanten, og strikke “den anden vej”.
Jeg må indrømme at jeg ikke piller op! Og “bare” samler masker op i kanten, og håber at det går.

Bortset fra denne lille snublen, syntes jeg det tegner godt, og strikker ivrigt videre :-)

10 kommentarer:

  1. Øv da,men mon ikke det nok skal gå,det ser ellers fint ud det du har strikket,jeg havde heller ikke lavet det om :)

    SvarSlet
  2. Tænker bare, at du ikke er kommet direkte til en semifinale, men må ud i et opsamlings heat? ;)

    SvarSlet
  3. Øv altså hvor træls, måske kan du redde den ved bare at samle masker op, men vil du så ikke få en kant hele vejen rundt? - Jeg tror nu ikke du bliver diskvalificeret af den grund. Er der ikke noget med, at man må have 3 fejl før man bliver sprunget over.

    SvarSlet
  4. Det kan du sagtens gøre Tine. Det betyder ikke noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne sagtens lade sig gøre, men af andre grunde er den nu trævlet på :-(

      Slet
  5. Nej for søren - det er da ikke lige sagen at skulle til at trævle op, når man strikker under tidspres..
    For at undgå en utilsigtet kant, kan man så være lidt kreativ og indlægge et ekstra mønster ? hmmm .. (det er nu heller ikke sikkert at en kant overhovedet bliver synlig)
    sjov idé i øvrigt med sådan et OL projekt.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Det tegner godt. Og det går sikkert med en helt personlig start på projektet:)

    SvarSlet
  7. Det skal nok blive godt..det ender med at du står øverst på skamlen...Det kan nemlig sagtens lade sig gøre at samle masker op der uden at det bliver at se.;-))

    SvarSlet
  8. Tak for jeres heppen og støtte!
    Det kunne faktisk godt lade sig gøre at samle masker op. Det blev egentlig ganske fint :-)
    Men af andre grunde, som i kan se i dagens indlæg måtte jeg desværre pille op igår.
    Jeg skynder mig nu videre så jeg kan indhente førerfeltet :-)

    SvarSlet