onsdag den 26. april 2017

Projekter - færdige og på pindene.

Siden babytøjet blev færdigt, er der hoppet lidt mere af pindene.
Så her kommer lige en liste, så I kan se at jeg ikke keder mig ;-)

IMG_6982

IMG_6991

Babyhuer retriller

  • Mønster: Mit eget (har dog kigget en del efter Christines opskrift, efter aftale)
  • Garn: Duo Silke/Merino
  • Pind: 2,5 mm
  • Str: Premature (0-3 mdr) 3-6 mdr (6-9 mdr) 9-12 mdr
  • Forbrug: I alt: 85 g
  • Forbrug i år i alt: 1675 g

Der er også lidt mere færdigt, men det kommer en anden dag :-)

På pindene nu, har jeg:

IMG_7341

IMG_6981

Uden billeder:

  • Baby trøje i blå nuancer af (G)Uld 80/20
  • Børnetrøje til butikken i Duo og Duo Silke/Merino
  • Jeg er lige blevet færdig med et par strømper, men har ikke fået taget billede endnu.
  • Look fra Hanne Falkenberg er også på pindene, da den jeg strikkede sidste år blev for lille :-(
  • Dia, også fra Hanne Falkenberg er også (langsomt) i gang. Strikkefastheden har drillet mig lidt

3 kommentarer:

  1. Det ser da dejligt aktivt ud - jeg glæder mig specielt til at se Ingen dikkedarer-sweateren "live", det er lækkert garn.

    SvarSlet
  2. Sikke mange skønne ting du har strikket

    SvarSlet
  3. Sikke mange ting! Det er nogle smukke ting der er blevet færdige. Babyhuerne er for nuttede.....

    SvarSlet