lørdag den 2. september 2017

Efteråret sniger sig ind på os

Jeg kan godt lide efterår.
Når naturen eksploderer i farver, og der er en kulde i luften, der gør at man finder sine strikketrøjer frem ;-)

Qg7R9jL

Også selvom jeg godt kan blive lidt misundelig på dem der er sidder på en hvid strand, med blåt vand.
Måske er det bare fordi jeg ikke har haft sommerferie 2 år i træk nu, at jeg trænger og at jeg syntes at der (næsten) kun er reklamer i fjernsynet for ferier du ikke vil hjem fra :-)

Beach HD Desktop Background

Men næste år, så er det min tur har jeg bestemt!
Så skal jeg bare lige beslutte mig for, hvor turen skal gå hen.

I sidste weekend, var der strik i Todbjerg, og jeg var så heldig at chefen gav mig fri!
Så hele lørdagen, blev tilbragt i godt selskab og godt vejr.
Faktisk var selskabet så godt, at jeg glemte at tage billeder.
Ærgerligt, når man egentlig gerne vil vise den gode stemning og alle de søde, glade mennesker der var mødt op.
Så I må nøjes med disse 2 billeder.
(G)Uld, hvor der, som sædvanligt, var helt fyldt op, og Susanne der aflevere en Nussemus i det fine bur

                           IMG_7919IMG_7917

På strikkefronten er der blevet flere projekter færdig, siden sidst (jeg beklager, jeg ved godt det er længe siden!)

          IMG_7821IMG_7822IMG_7823

Det smukkeste, blødeste tørklæde jeg længe har strikket!

    IMG_7875IMG_7876IMG_7881

Stort og let sjal, der var rigtig sjovt at strikke.

IMG_7929IMG_7930IMG_7933

En sommerbluse, lige som den “såkaldte sommer” er slut ;-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der er simpelthen kommet så mange nyheder i butikken at det kommer i et indlæg helt for sig selv :-)

3 kommentarer:

  1. Den blev smukkere din Anker sommerbluse, end den anden. Sådan kan vi få strikket noget, der bare skal trevles op igen. Smuk er den.😊

    SvarSlet
  2. Fin fin bluse, og det er rigtigt, der er mange gode nyheder i butikken. Jeg kan ikke glemme garnet med en smule kashmir, som kunne strikkes sammen med kashmirløbetråden. Det må altså prøves på et tidspunkt. Og så må jeg lige fortælle, at Signature needle 2,25 med 80 cm wire er fantastisk at strikke strømper på. Jeg er fan. Vi ses næste gang, jeg kommer forbi.

    SvarSlet
  3. Ih, som du får strikket! Herligt med så godt selskab at man glemmer at tage billeder.....
    Det der tørklæde har jeg også luret på. Det er SÅ fint!

    SvarSlet