søndag den 23. juli 2017

Et lille pip

Det er længe siden at jeg har opdateret bloggen.
Computeren har drillet og jeg er ikke så glad for at lave indlæg på Ipaden, men det er det nu endt med alligevel 😉

Der er hoppet 2 projekter af pindene:


Strikket i Titus fra Baa Ram Ewe og Duo.
Den er blevet så lækker og jeg er meget tilfreds med den.


Jeg er også blevet færdig med en Ingen Dikkedarer sweater.
Den er strikket i 1 tråd Duo og 1 tråd Rowan Kidsilk Haze.
Ved ikke rigtig om jeg kommer til at bruge den, så den ender nok i butikken som udstillings model ;-)

Jeg har nu lavet en ny regel:
Når man er færdig med 2 projekter, må man slå op til 3 nye :-)
Så nu er jeg begyndt på:




Matheo sjal fra Steve Rosseau, som strikkes i uld/silke, jeg købte i USA





4 kommentarer:

  1. Ha ha - god regel! Hvor længe tror du, du klarer det?
    Det er nogle virkelig flotte trøjer du har fået færdige, og de nye ting ser også rigtig gode ud.

    SvarSlet
  2. Lækre ting du har strikket

    SvarSlet
  3. Den lange cardigan fra Anette Danielsen er jeg helt vild med - også dit farvevalg.

    SvarSlet
  4. Dejlig regel. Jeg praktiserer den selv:-) Er godt nok lige nået til et punkt, hvor der må færdiggøres, ellers skal jeg igen investere i nye pinde. Dejlige ting du har fået færdiggjort. Din Natskygge er da bare skøn og Ingen Dikkedarer kommer til at pynte fint i butikken. Spændt på de nye projekter - Birds of a feather ved jeg er hyggelig at strikke.

    SvarSlet