tirsdag den 29. maj 2018

Masser af god mad, og taknemmelighed

Da jeg blev syg, var Per ved min side hele tiden.
Han hjalp også i butikken, så godt som han nu kunne.
Pernille, som jeg har ansat, hjalp også, så meget hun kunne.
Og derudover var der 3 fantastiske kvinder, der stillede op og hjalp.
Uden alt den hjælp, havde det været svært at få butikken til løbe rundt.
Jeg er fuld af en uendelig taknemmelighed over for alle disse mennesker.
Og som en lille tak, havde jeg inviteret dem alle på Kähler Villa Dining forleden.
Vi havde en fantastisk aften, med god mad og vin og det var simpelthen så hyggeligt.





 

                    


Lamme-carpaccio - Asparges med rejer - Oksemørbrad - Pandekager med is



Forrige jul overraskede Per mig, med et fantastisk gavekort til Frederikshøj
Vi bestilte bord i september (man skal være ude i god tid), men da jeg blev syg, aflyste vi igen.
Jeg vidste jo ikke hvordan jeg ville have det, og sådan en aften skal man have fuldt udbytte af.
I lørdags lykkedes det så.
Vi var afsted med vores gode venner, og havde en fuldstændig magisk, fantastisk, utrolig, imponerende aften.
Kähler laver super god mad, men dette var i en liga for sig selv.
De har fået 1 Michelin stjerne, og den er meget velfortjent.
Vi fik 12 retter, vine, snacks og kaffe med sødt.
Her er lidt billeder:

Først snacks

De første 4 retter: Blæksprutte - Knivmuslinger - Caviar - Pigvar

De næste 4 retter: Jomfruhummer - Tun - Skovkylling - Kalvebrisler



De sidste 4 retter og sødt til kaffen: Æg - Rabarber - Æble - Guldbarrer




Billedet med alle de små glas, var sødt til kaffen.
Man kunne få lige så meget man havde lyst til. 
Men jeg var simpelthen så mæt, at jeg var nødt til at springe over. 

Dagen efter var vi ret matte. 
Heldigvis ingen hovedpine (også selvom vi fik ret meget vin)
Det var min fødselsdag, så den blev afholdt meget afdæmpet, med besøg af min svigermor til eftermiddagskaffe og børnene der kom forbi til aftensmad, som vi hentede hos verdens sødeste græker 
Jeg fik dejlige gaver, som alle var højt på ønskelisten.
Så kan man vist ikke ønske mere :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar