fredag den 26. december 2008

Slut på 3 dejlige rolige juledage.

Juleaften forløb stille og rolig her i huset.
Farmor havde stadig meget ondt efter hendes fald i søndags, så vi besøgte hende om eftermiddagen, og fik hende til at spise lidt julemad.
Så vi var "kun" os 4. Men det var også meget hyggeligt. Dog var vi lidt tidligere færdig med julegaveudpakning, end de andre år.
Og sikke pakker jeg fik:
Men dette her er den bedste gave :
Og en praktisk gave blev det også til.
Både 1 og 2 juledag var uden noget på programmet. En julefrokost blev aflyst, så vi har bare hygget os. Dejligt!
Selvføgelig har vi besøgt Farmor hver dag, og det går heldigvis fremad.
Ellers har jeg trevlet op.
Min Lucca bluse blev slet ikke som jeg ville have den, og da jeg fik denne bog, faldt jeg (også) for Tidsel.
Så den er jeg startet på.
Og jeg har allerede hæftet ender :-))
Jeg har fået læst denne bog færdig idag. Den havde en sørgelig slutning, som jeg ikke havde set komme. Men det var en rigtig god bog. Den kan anbefales. Jeg har set at der er kommet en fortsættelse. Den bliver jeg vist nødt til at bestille :-))
Imorgen skal vi til guldbryllup i København, så der er da heldigvis masser af strikketid i bilen :-)

9 kommentarer:

  1. Sikke da nogle dejlige juledage i har haft. Skønne gaver du har fået, og det knit picks sæt har jeg også fået i gave. Det bliver bare skønt at prøve.

    SvarSlet
  2. Ups glemte lige at ønske dig en god tur til København i morgen.

    SvarSlet
  3. Det var synd for din farmor, men godt at I fik hygget med hende alligeve.

    Sikken en masse dejlige julegaver du har fået. Lyder dejligt med "bare os fire" - sådan var det også hjemme hos os.

    Tidsel er super flot! Bliver da vist også nødt til at gå på bogindkøb.........

    God fornøjelse til guldbryllup.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre gaver du har fået! Det bliver dejligt at prøve det hele....

    SvarSlet
  5. Uha, sikke fine gaver du har fået der. Og glæder mig til at se Tidsel, når du bliver færdig med den. Har slet ikke bestemt mig til noget fra den bog endnu, det er godt nok for dårligt..:))
    God tur til jer.

    SvarSlet
  6. Dejlige gaver du der har høstet.
    Må vist ønske mig de strikkepinde.

    Godt tur til København.

    Yt.

    SvarSlet
  7. Tak skal i have.
    Vi har haft en dejlig tur til KBH.
    Det er altid hyggeligt at se hele familien.

    SvarSlet
  8. sikke dejlige gaver du har fået. Og det lyder til I har haft det rigtigt hyggeligt. Det var vel nok ærgeligt med din farmor.
    Godt nytår

    SvarSlet
  9. Wauw nogle lækre gaver - der er nok at gå i krig med :-)

    God bedring med farmor

    SvarSlet