søndag den 4. april 2010

Et lille Kiri.

Så er første projekt i April måned af pindende, strikket af garn fra Oslo. Det skal bruges til en gave.
  • Faktaboks
  • Mønster: Kiri (gratis ravelry download)
  • Garn: Babysilk, købt hos Du Store Alpakka
  • Forbrug: 90 gr.
  • Farve: Lys lilla, over i det blå
  • Pinde: 4.5
  • Bemærkninger: Det er blevet meget lille, men da jeg havde lavet den sidste række mønster, og manglede borten, turde jeg ikke lave en række mønster mere, da jeg var bange for at der ikke var garn nok. Og da jeg var helt færdig, havde jeg 10 gr. garn tilbage, og er ret sikker på at det var godt jeg stoppede. Der havde ikke været nok til en mønsterbort mere. Men det kan da bruges som en lille halsklud eller til at lune nakken med, så jeg er sikker på at modtageren bliver glad alligevel.

10 kommentarer:

  1. Det er rigtig smukt - skøn farve og forresten LÆKKER gine!

    SvarSlet
  2. En skøn farve til et smukt sjal.
    Merete

    SvarSlet
  3. Det er godt nok en flot gave!

    SvarSlet
  4. Det er blevet et lækkert sjal i en skøn farve!

    SvarSlet
  5. Et lille men lækkert sjal ;)

    Yt

    SvarSlet
  6. Det er jo netop en super ide, at lave det som et lille fint sjal. det er noget så smukt. Tak for ideen.

    SvarSlet
  7. hvor er det smukt ! og sikke en masse ting du havde med dig hjem fra turen. Håber vi snart ses !

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint! Det skal modtageren nok blive glad for:-)

    SvarSlet
  9. Tak skal i have alle sammen.
    Glæder mig også til at give det :-)

    SvarSlet