fredag den 25. juni 2010

Fint besøg.

Så blev det også vores tur til studenterbesøg.
Glade, smilende og stolte unge mennesker, som nu skal til at ud i livet. Jeg ved godt at de selv lægger mange billeder ud på Facebook, men da jeg ikke kender dem så godt, nøjes jeg med dette billede hvor Line vinker farvel :-)
Med hensyn til babytøjet jeg viste igår, kan jeg berolige evt. nervøse medbloggere. Jeg hverken venter mig eller skal være bedstemor :-D Det er endnu engang til en bekendt i England. Jeg har lige haft en periode hvor jeg var færdig med nogle bluser og ikke rigtig orkede at gå igang med nogle nye, og så er babytøøj jo helt ideelt.
  • Faktaboks
  • Mønster: Tillæg til Hendes Verden nr. 18/2010
  • Garn : Lang Yarn, 100% økologisk bomuld, købt ved Fandango
  • Forbrug: 100 gr.
  • Farve: Den er ikke helt hvid, men heller ikke råhvid, måske er den lidt kit farvet. :-)
  • Pinde: 3.5
  • Bemærkninger: Jeg havde en ide om at det skulle være grønne knapper, evt. nogen der lignede kiwi'er, da den jo er til en lille kiwi, men da jeg så endelig fandt nogen, kostede de 15 kr. stk, hvilket betød jeg skulle bruge 105 kr. på knapper!! Så derfor fandt jeg disse fine bilknapper til 1 kr stk. Det passede altså bedre til min pengepung :-)
  • Faktaboks.
  • Mønster: Blusen - Sys Fredens - Under 1 år. Strømper: Hendes Verden nr. 8/2009 Hue: Gro's Djevlelue Klipfisk: Drops 14-16
  • Garn: Filcolana Indiecita Alpaca, købt ved Fandango
  • Forbrug: 100 gr. af den melerede og 50 gr. af den grønne.
  • Farve: Petroleum og meleret
  • Pinde: 2.5
  • Bemærkninger: Ikke rigtig nogen. Jeg fik igen brugt garnet op rub og stub og det er jo altid dejligt :-)

9 kommentarer:

  1. tillykke med studinen...uha, næste år er det min tur :-)
    lige nu sidder der to 2.g´r på Jeppes hummer og siger "bare vent til næste år...så!!"
    Fint strikketøj du har gang i...
    og for at runde det af med billeder...ja, dem kan du vist roligt lægge ud på din blog...facebook er i gang :-)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at vaere en gang lettede glade unge mennesker. Tillykke med hende. Bilknapperne er da rigtigt fine. 15 kr for en knap graenser til det usmagelige, saa jeg synes du valgte godt.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare SUPER FIN lastbilen, håber de havde en fantastisk og minderig tur.

    SvarSlet
  4. Det må være en stor dag ;)
    En flot bil de køre i.

    Fin babytøj du laver, der er nogle der er heldige.

    Yt.

    SvarSlet
  5. De er da også bare så fine de små bilknapper, alle pengene værd ;-)

    Der er ikke noget mere hyggeligt end at have huset fyldt af sådan et hold studenter - her skal jeg lige indskyde, at jeg aldrig har prøvet at være sidst på ruten ;-) Der er så meget liv og håb, at man bliver helt høj - endnu engang tillykke med hende :-)

    SvarSlet
  6. Anne: I kan glæde jer til næste år :-)
    Jeg har en del billeder af noget ølstafet der foregik i vores have, men dem vil jeg nu skåne jer for :-)

    Lin: Jeg syntes også at 15 kr. for en knap er helt horribelt, så godt at jeg fandt bilknapperne :-)
    Og tak, du kan tro de var glade og lettede!

    Kirsten: Det er simpelthen sådan en fin lastbil. Dem er der en hel del af her i Århus. Men jeg kan godt fortælle dig, at de ikke er billige :-)

    Yt: Tusind tak :-) Jeg har lige været til dimenssion på skolen. Så nu er hun helt officielt student og færdig :-D

    SvarSlet
  7. Tillykke med Line! Vi andre mindes hvert år den glædelige og sjove tid, når studenterne kører hujende rundt i byen i deres lastbiler og busser. Der er vel ikke mange hestevogne tilbage.
    Pyha! Det var hverken dig eller dine børn, der manglede babytøj, men så er det jo godt, at man kan låne andres ;-)
    Jeg har svært ved at forestille mig, at der kunne findes finere knapper til den jakke. De er da helt i top.

    SvarSlet
  8. Skrev en kommentar i fredags - jamne hvor er den henne - hm - synes det sker af og til at kommentarerne slet ikke kommer med....

    Nå - men jeg skrevet (ca.)
    Hvis det mig der var moren ville jeg være pavestolt. Tænkt at datteren kommer hjem i vogn med hue på. Mon ikke man klemmer et par tårer?

    Dejligt babystrik, og det er da godt du har aftagere. Kunne forestille mig at det sank en smule i resterne ;-)

    SvarSlet