tirsdag den 8. juni 2010

Til en lille kiwi!

Vi har en god bekendt i London ( hun er oprindelig er fra New Zealand) som lige har fået en lille dreng. Og jeg mener lille...2,5 kg, så det er jo ikke meget. Min veninde skal over og besøge dem på fredag, så jeg fandt lige noget garn frem af lageret og turbo pindene :-) og så gik jeg igang. En tur til København i bil, gav godt på strikke kontoen!
  • Faktaboks.
  • Mønster: Babyundertrøje af Ruth Sørensen, Små sko af Myrthestiek (Ravelry), og Lille hue af Patti Pierce Stone (også Ravelry)
  • Garn: Secondo fra Lana Grossa (1 ngl. vundet og 1 ngl. købt fra Fandango)
  • Farve: Natur
  • Forbrug: 100 gr.
  • Pinde: 3
  • Bemærkninger: Garnet er helt utroligt glat, så jeg blev anbefalet at sy enderne fast med sytråd. Så det her jeg gjort, af frygt for at de ville løbe op. Det er meget lækkert blødt, når man mærker på det, men når det er strikket er det lidt hårdt, syntes jeg. Det er ikke noget garn jeg har lyst til at strikke af igen, men heldigvis er der heller ikke mere tilbage :-)

11 kommentarer:

  1. Det er da et rigtig nuttet sæt til en nyfødt baby.

    SvarSlet
  2. Det er da et rigtigt baby-tæppe. Super sødt til en lille nyfødt
    Merete

    SvarSlet
  3. Åhhh - hvor er det bare nuttet - dedn lille kiwi bliver flot - og varm.

    SvarSlet
  4. Det er bare så kært dit lille sæt.

    SvarSlet
  5. Det er et dejligt lille sæt. Så kan han da holde sig varm, det lille pus

    SvarSlet
  6. Rigtig fint tøj til sådan en lille "put".

    SvarSlet
  7. Der var du godt nok hurtig - hvor er det et sødt sæt til sådan en lille bitte baby :-)

    PS: Jeg vejede kun 2 kg da jeg blev født, så han skal nok vokse sig stor og stærk ;-)

    SvarSlet
  8. Nej hvor er det et sød sæt du har strikket, og sikke en lille baby.

    SvarSlet
  9. Sikke et dejligt sæt til en nyfødt baby:-)

    SvarSlet
  10. Det blíver afleveret af en veninde, der skal til London imorgen, så jeg håber modtageren kan passe det :-)

    Lene: Det er jeg sikker på han nok skal :-D

    SvarSlet
  11. Dejlig gave at få til en lille nyfødt dreng :)

    SvarSlet