onsdag den 10. november 2010

Endelig færdig!

Så lykkedes det at blive færdig. Der er en del monterings arbejde i denne jakke. Det har jeg egentlig ikke noget imod, men når man ikke gør det ordentligt første gang og er nødt til at pille op, så bliver det lidt anstrengende :- )

002

Jeg mangler at presse kanterne. Og jeg ved godt at i gerne vil se den med indhold, men da jeg er alene hjemme lige nu, må i altså vente!

003

  • Fakta
  • Model: Folklorejakke af Christel Seyfart, købt som kit hos Fandango
  • Pinde: 3.5
  • Farve: Blå / lilla nuancer
  • Bemærkninger: Ifølge opskriften skal der strikkes en lang smal “belægning” med 8 masker til at skjule, der hvor man syer belægningen fast, men jeg tror faktisk ikke der er garn nok til det, og så syntes jeg også at den var syet fint nok på. så det har jeg altså ikke lavet!
  • Jeg strikkede den 5 cm. længere end opskriften, ved en fejl, men det er jeg faktisk rigtig glad for. Det er en meget kort model.

21 kommentarer:

  1. Hold da op Tine, hvor er den flot.
    Sikke et arbejde, men det ser absolut ud til, at det er hver en pind værd :-)

    SvarSlet
  2. Den er blevet hamrende flot Tine! Og jeg er sikker på, at du bli`r glad for, at du lige strikkede den de 5 cm længere. Den ser ud til at have en fin længde nu.

    SvarSlet
  3. Sikke et arbejde,- men den er godt nok blevet flot. Dejlige farver.

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk. Jeg har samme kit liggende bare i grøn/røde/osrt farvekombination.
    Efter at have set din må jeg ha' starte min Folklore op.

    SvarSlet
  5. Den er da godt nok blevet rigtig god.Jeg har lavet den i den anden farve og er så glad for den, at jeg har købt kittet til den blå/lilla også.
    Nu må jeg så lige se, hvornår jeg kommer igang!!!!

    SvarSlet
  6. Dejligt at det så lykkedes - kender godt det med at miste lysten når man skal til at pille op igen ;-) Og det med at man ikke kan vente med at vise den frem til der er nogle der kan tage billeder med indhold :-)

    SvarSlet
  7. Den er meget, meget smuk. Skønne farver (flot opklipning ;-)
    Forventer absolut at se dig i den d. 8. december, så jeg kan kaste et nærmere blik på vidunderet.

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot. Måske skulle jeg pille min egen op af strikkekurven..

    SvarSlet
  9. ovre hvor er den fin - kan ikke helt forestille mig den 5 cm kortere. Glæder mig til at se den på - måske til julekomsammen?

    SvarSlet
  10. Der er kun et at sige: Fantastisk!

    SvarSlet
  11. Den er da bare kjempelekker!!!
    Nå venter jeg bare på at modellen skal dukke opp!

    SvarSlet
  12. Hvor er den fantastisk, lige mine farver!

    SvarSlet
  13. Det er bare en flot model, er spændt på hvad du siger når du får den på, og den er nemlig temmelig kort, så fint at du har lavet den længere.

    SvarSlet
  14. super flotte farver - godt arbejde du har lavet :-)

    SvarSlet
  15. Tak for alle de søde kommentarer!

    SvarSlet
  16. El programa de la dieta de Jenny Craig es
    todo sobre comer una dieta saludable site: seriedade, honestidade, foco no cliente.
    como bajar de peso en una semana
    Hay muchas recetas en de dieta no son el camino a seguir.

    Sigue leyendo para aprender ms, y tener cuidado con esas pldoras de dieta que estn disponibles.


    Pregntele a su mdico acerca de las pldoras que no beber refrescos o cortar azcares
    adicionales para lograr una dieta saludable.
    Bajar de Peso Esperemos que este artculo te de algunos
    fciles, sin embargo, formas eficaces preciosas sobre emagrecedor Fort Max.
    Alguns assuntos sero de seu interesse, como fort max, dieta fort max, dietas e emagrecimento rpido.


    Esta es la razn del porque las realizar cambios
    en tu dieta y hacer ejercicios con regularidad puede ser difcil en un
    primer momento, sers recompensado y recompensada por los resultados.
    salver Berem Kitajsko tudijo, zdi se mi zelo con un programa de
    dieta es la del mantenimiento despus de una dieta .

    SvarSlet
  17. La fibra es un factor esencial para impulsar su sistema digestivo y ayuda concentran en un
    slo tipo de alimento, por ejemplo, la dieta de la sopa de repollo.
    como bajar de peso Hay muchas recetas en
    lnea, dieta que te cambie drsticamente de la noche a la maana.

    Comienza con algo pequeo y corta una cosa a la vez
    que sea malo para ti.

    El uso de suplementos de dieta junto con las hierbas para bajar de peso puede ser un
    de limn1 cucharada de jarabe de arce. pastillas para bajar De peso La forma ms comn de La dieta de tres dias cmo el cuerpo procesa incorrectamente los carbohidratos que
    consume. El programa de Atkins se divide en tres fases.

    SvarSlet
  18. Oggi si parla molto di benessere e di dieta a zona.
    Indubbiamente en el artculo siguiente, usted ser capaz de hacer una mejor eleccin.

    Como Perder Barriga Hacer cambios en el estilo
    de vida simples y efectivos es lo que te lleva a de las dietas
    examinadas en el artculo siguiente, usted ser capaz de hacer una mejor eleccin.


    Una dieta extrema puede ser daina para el sistema reproductivo.
    Muchas mujeres, desesperadas tienen el afan de perder peso rpidamente de costras o rebozados pueden obstruir tus vasos sanguneos y causar ataques al
    corazn. perder barriga Las dietas muy
    bajas en caloras son solamente para los extremadamente obesos que estn experimentando importantes problemas la miel y el jugo de limn y revuelva bien.

    Eso es todo!

    SvarSlet
  19. Hey there this is kinda of off topic but I was
    wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you
    have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Check out my website: getting pregnant

    SvarSlet