fredag den 12. november 2010

Jubii!!!

Min vielsesring er blevet fundet idag Smiley Der var en der afleverede den i træningscentret hvor jeg mistede den. Så nu er den afleveret hos guldsmeden, til formindskelse!
Og de første julegaver er blevet færdige.
002
  • Faktaboks:
  • Mønster: Her fra Ravelry. Og Star Wars mønster herfra.
  • Garn: Merino Superfein fra Lana Grossa, købt hos Fandango.
  • Pinde: 3,5
  • Forbrug: 2 hele ngl. sort og en masse rester.
  • Bemærkninger: Nevøerne mangler absolut ikke bluser, og de er vilde med Star Wars. Så valget var meget oplagt Smiley

11 kommentarer:

  1. Aj, tillykke Tine!
    Hvor er det dejligt!
    Godt at vide, at der stadig er ærlige folk til.....selvom der jo er gået noget tid siden den forsvandt!?
    Flotte huer!

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt og tillykke.
    Ønsker dig en dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. åh det var godt Tine...de fleste er heldigvis ærlige :-)

    SvarSlet
  4. Hvor det glæder mig - først og fremmest at du har fået din vielsesring tilbage, men også at der stadig er ærlige mennesker!

    SvarSlet
  5. Det var skønt!
    Fine huer, du har lavet. De skal nok blive populære.

    SvarSlet
  6. Hvor godt - der findes heldisvis ærlige personer derude ;0))

    SvarSlet
  7. Nej hvor dejligt at ringen er dukket op, og god ide at få den formindsket med det samme. Det er ikke sikkert du er lige så heldig næste gang.

    SvarSlet
  8. Sikke en lettelse og sikke et held. Godt at der stadigvaek findes aerlige mennesker.
    Hvor er du flot i folklore og farverne klaeder dig rigtigt godt.
    Starwar, gildet af en filmserie og nogle rigtigt soede huer du har faaet lavet.

    SvarSlet
  9. Hvor godt, Tine, den hører bare til de ting, man ikke sådan må miste - altså med mindre, man selv kyler den i rendestenen ;-)

    Sikken et par skønne pirathuer, du har fået lavet, de er superseje og de er i hvert fald ikke til nevøerne ;-) Her bliver der vist ingen strikkede julegaver i år (med undtagelse af de få stykker, der trods alt nåede at komme ud af min deltagelse i julegaveknitalongen ;-))men hvem ved, hvad der farer i mig, den 17. december, hvor jeg får juleferie ;-)

    PS: Din Folklore er fantastisk, sikken en kæmpearbejde - den sidder lige i skabet :-)

    PPS: Jeg glæder mig helt vildt til den 08. december - jeg holder den op som en gulerod, hver gang, jeg er ved at segne - herligt at der er noget, der glimter forude - udover eksamen ;-)

    SvarSlet
  10. Tak alle sammen!
    Jeg er simpelthen så glad :-D

    Jeg har ikke fundet ud af hvem der har afleveret ringen, jeg ville ellers gerne sige tak med en flaske rødvin.


    Lene: Glæder mig også meget til d. 8 :-)

    SvarSlet