mandag den 4. april 2011

Heldige mig :-)

Jeg skrev til Christel Seyfarth, som bl.a. Sylvia foreslog, og der var lige en enkelt ledig plads på eftermiddagsholdet. Så nu er jeg flyttet fra formiddag til eftermiddag, og glæder mig rigtig meget til at være sammen med jer alle sammen!

Mit lille turkis halstørklæde er blevet færdig. Jeg skyndte mig, så jeg kan bruge det inden det bliver alt for varmt :-)

004002

  • Faktaboks:
  • Mønster: Feather and Fan
  • Garn: Lang Yarn Jawoll Magic Degradé
  • Pind: 5
  • Forbrug: 1 ngl = 50 gr
  • Forbrug iår ialt: 2880 gr.
  • Bemærkninger: Jeg slog 60 masker op, 1 kant maske, 2 ret riller, mønster indtil 3 masker tilbage,strik dem ret. Nemmere kan det vist ikke være :-)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det flot dit nye halstørklæde.

    SvarSlet
  2. Superskønt tørklæde! Det mønster skal jeg prøve til mit næste tørklæde, tak for delingen.

    VH

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige farver! Fint tørklæde, det kan heldigvis bruges når det bliver koldt igen (om laaaaaang tid! ;) )

    SvarSlet
  4. Lækkert tørklæde! Godt at det kunne lade sig gøre at flytte kurset.

    SvarSlet
  5. Wau for nogle flotte farver - smukt!

    SvarSlet
  6. Dejligt, at det lykkedes med en plads på det andet hold:-)

    Sådan et tørklæde skal du nok få brug for - det kan jo også være dejligt på en kølig sommeraften.

    SvarSlet
  7. juhuuu..så ses vi lørdag eftermiddag ;D

    SvarSlet
  8. Lækkert, lækkert tørklæde. Synes de snakkede noget om en koldfront i denne uge - desværre - Så der skal nok blive brug for det.

    Heldige dig ;-) Jeg glæder mig efterhånden så meget til den weekend, at jeg næsten ikke kan vente ;-)

    SvarSlet
  9. Tak for de søde kommentarer.
    Det er allerede blevet brugt et par gange.
    Faktisk nåede jeg aldrig at få det vasket :-)

    Gitte: Du kan tro at jeg også glæder mig!!

    Anne: Ja, det var super dejligt at det lykkedes :-)

    SvarSlet
  10. Ja, så enkelt var det, altså! Da sees vi lørdag-kveld, alle sammen!
    Og ditt tørkle var flott! selvfølgelig får man enda bruk for slike enda!

    SvarSlet