onsdag den 1. juni 2011

Med solen i øjnene

Kan jeg fremvise endnu et stykke færdigt arbejde.

    002001

 

  • Faktaboks:
  • Mønster: Hendes Verden
  • Garn: Kappa, købt hos Fandango
  • Pinde: 3 1/2
  • Str: S/M
  • Farve: Råhvid, Beige, Brun, Lys Lilla og Mørk Lilla
  • Forbrug: 380 gr.
  • Forbrug i år ialt: 4406 gr.
  • Bemærkninger: Jeg har strikket maskeantal efter S men længde efter M. Desuden har jeg slået 24 m mindre op til ærmer for ikke at få dem alt for store.

Mere er der vist ikke at sige om den :-)         

                    17 kommentarer:

                    1. Den ser flot ud - og måske også lidt sjov at strikke ?

                      SvarSlet
                    2. Den er bare blevet flot. Og den klæder dig tilmed!!

                      SvarSlet
                    3. Hvor er den fin og dejlig anderledes - rigtig sjovt mønster!

                      SvarSlet
                    4. Aj, hvor sjovt, den pønser jeg også på at lave (sammen med alle de andre ting :-))

                      SvarSlet
                    5. Hvor er den flot. Skønne farver du har sadt sammen.

                      SvarSlet
                    6. Så fin den er ;)
                      Mønstret ser sjovt ud at lave.
                      Så er du klar til sommer.

                      Yt

                      SvarSlet
                    7. Den er bare skøn, smukke farver.
                      Hvis du havde haft flere masker på de ærmer VAR de blevet for brede til dig. Så det var godt du fik dem ændret.

                      Kh. Lis

                      SvarSlet
                    8. Whau hvor er den bare fin :-)

                      SvarSlet
                    9. Wow, hvor er den flot!
                      Kh Karen

                      SvarSlet
                    10. Hvor er den bare flot, lækre farver du har valgt ;o)

                      SvarSlet
                    11. Super flot sommerbluse.

                      Og tusind tak for hjælpen. Det lykkedes mig langt at længe at publicere via Google Chrome. Hvad du ikke kan ;-)

                      SvarSlet
                    12. Den er virkelig flott!!!
                      Ang bloggen, så kommer jeg ikke inn i min, uten å gå mange omveier. Det er frustrerende!!!!

                      SvarSlet
                    13. Jeg er meget tilfreds med resultatet, men jeg syntes mønstret var kedeligt og besværligt at strikke. Så den kommer der altså ikke flere af :-)
                      Og tusind tak for alle jeres søde kommentarer!

                      Gitte: Jeg fik selv rådet et andet sted, så du behøver ikke være så imponeret ;-)

                      SvarSlet
                    14. Hej Tine. Hvor er den fed!! Virkelig fedt mønster. Ja, man kan godt få petrine til voksne, men lige pt er der ingen kits til salg. Men du kan da spørge hos garngalleriet.dk
                      :-)

                      SvarSlet
                    15. Tak Camilla.
                      Lige nu skal jeg vist tage mig sammen og få lavet nogen projekter færdige, men bagefter er det da helt sikkert en mulighed :-)

                      SvarSlet