mandag den 27. juni 2011

Ubudne gæster, strikkehygge og Model Edith.

Vi fik besøg i weekenden. Eller det vil sige, de er jo nok ankommet før weekenden, men det var der vi opdagede dem! 

                      005

Heldigvis kender Per en Skadedyrsbekæmper, som kom kort tid efter at han ringede, og fik givet dem et skud gift. Nu er der meget stille i boet, så jeg tror han fik has på dem!

I går var jeg til strik hos Irene. Vi var en lille sluttet flok, men hold da op hvor vi hyggede i Irenes dejlige have!

    002001

                         004

Tak for en hyggelig eftermiddag, Helle, Ina og Irene!

Og i aftes blev Edith så færdig. Her er lige lidt billeder, både med og uden indhold :-)

    007012

016

  • Faktaboks
  • Mønster: Model Edith af Ellen Holm
  • Str: L
  • Garn: Malabrigo Lace, købt hos Fandango
  • Farve: Intenso
  • Pinde: 2,5 - 3 – 3,5 – 4
  • Forbrug: 112 gr.
  • Forbrug iår ialt: 4518 gr.
  • Bemærkninger: De sidste 4 mønsterrækker på skørtet skulle have været på p. 4,5 men jeg var bange for at den ville blive for løs i mønstret, så jeg fortsatte på p. 4
    Jeg er meget tilfreds med resultatet.

      009010

             Farven er rigtig til venstre, mønstret kan ses til højre :-)

19 kommentarer:

  1. Hvor er din Edith flot, rigtig dejlige farver du har brugt.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin model - og så i Malabrigo Lace - MUMS

    SvarSlet
  3. Uf sådanne gæster kan jeg godt nok heller ikke lide, vi har lige opdaget at vi har flagermus i væggen i vores sommerhus uf de er nu heller ikke særlig rare.

    Utrolig sød bluse/tunika og den klær dig bare super godt. Garnet har jeg jo mærket og det er bare så blødt og lækkert.

    SvarSlet
  4. Wauw,hvor er din Edith blevet flot!

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot din tunika, og den klæder dig super godt :-)

    SvarSlet
  6. Den er helt fantastik flot og klædelig, den Edith. Super skøn farve garn.

    SvarSlet
  7. Det er en rigtig flot model. Særligt MED indhold:)

    SvarSlet
  8. Din Edith er utrolig flot...Flot farve du har strikket den i.

    SvarSlet
  9. Skøn tunika, og farven er lige dig.

    SvarSlet
  10. Neeej, hvor den Edith klæ'r dig - både farven men også modellen. Nu er jeg sikker på at jeg skal strikke en Edith i Malabrigo Lace.

    Jeg kommer snart forbi igen.

    SvarSlet
  11. HVAD er det??? Sådan nogle har jeg aldrig set før!?
    Lækker sweater! :)

    SvarSlet
  12. Det er en virkelig flot og lækker tunika! Den sidder perfekt på dig og er meget klædelig.
    Rigtig mange tak for sidst!

    SvarSlet
  13. Godt han fik ram på dem ;)

    En sød tunika, skøn farve.

    Yt

    SvarSlet
  14. Hvor er den vel nok flot din tunika og sikken en farve, den klæder dig fantastisk:)

    SvarSlet
  15. Det så hyggeligt ud hos Irene.

    Din tunika er megalækker - farven klæder dig rigtig godt!

    SvarSlet
  16. Hvor er Edith dog blevet god...men den så nu også ret lovende ud:-)

    Det ser ud til at I hyggede jer hjemme hos Irene.

    SvarSlet
  17. Wauv Tine. Det er en super flot bluse du har strikket. Simpelthen skøn. I klæder hinanden super godt. Du ser da bare sommerdejlig ud ;-)

    SvarSlet
  18. Tusind tak alle sammen!
    Jeg rødmer helt :-)

    Diktesoph: Det er begyndelsen på et hvepsebo. Men det sidder lidt højt oppe så det var svært at tage et ordentlig billede :-)

    SvarSlet
  19. Wauw Tine...den er flot og er straks skrevet på min "to do" liste :)

    SvarSlet