Hvordan den slags fejl kan ske, kan de ikke forklare, men nu går klagen sin gang, og vi regner bestemt med at få vores penge tilbage, for den nye rejse vi blev nødt til at bestille.
Vi ankom onsdag aften efter en lang tur. Flyet fra Kbh. til Chicago, havde desværre ikke et underholdningssystem, der virkede.
Dette her var udsigten i 9 timer:
Både Line og jeg fandt ud af at vi har for lidt spil på vores telefoner og Ipads ;-)
Jeg fik strikket et par strømper færdig til ældste nevøen, på flyet.
I må undvære faktaboks, da jeg ikke har har en vægt. Jeg vejer resten af garnet når jeg kommer hjem.
Torsdag gik vi en tur rundt i området. Min bror var på arbejde og nevøerne i skole.
Da min bror kom hjem, kørte vi hen til den lokale AVIS biludlejning, og bad om den mindste og billigste bil.
Jeg fik denne her:
Det var den mindste han havde hjemme ;-)
Fredag kørte Line og jeg til Gilroy.
Her fik vi shoppet igennem og testet størrelsen på bagagerummet ;-)
- Posted using BlogPress from my iPad
Location:Pasa Robles Ave,Los Altos,USA
Det var da godt, I kom afsted! Gys, at få annulleret billetterne lige før afgang......
SvarSletDen der skærm ser altså depressions-fremmende ud. Var det SAS selv? Jeg prøvede sidste gang jeg skulle derover at flyve med "Omni Air International", der fløj istedet for SAS. Der var fælles-skærm i loftet, men mine hovedtelefoner virkede ikke, så jeg overlevede på strikketøj og 6 timers Händel fra min telefon.......
Glæder mig til at se flere billeder!
Det var SAS og deres aller nyeste Airbus.
SletDen var så ny at den ikke var helt klar ;-)
Den var sat ind i stedet for vores oprindelige fly der var i stykker. Så valget var åbenbart imellem dette fly eller forsinkelse. Vi overlevede heldigvis ;-)
Godt I kom afsted og længe leve strikketøjet ;)
SvarSletDe er farlige de centre og der er mange af dem.
Så med den start skal I da vist have en kuffert mere ;))
Mills og outlets er meget farlige :-)
SletJeg mente selvfølgelig Malls ;-)
SletDumme IPad!
Godt nok mærkligt med jeres billeder.
SvarSletDen bil var da vist helt tilpas med jeres shoppinggener. Ser ud til i havde en hyggelig dag.
Det er meget mærkeligt!
SletJeg venter spændt hvad hvad SAS ender med at sige.
Det er en perfekt shoppe bil vi har fået :-)
Dejligt med en forklaring, men hvor urimeligt, at I skulle udsættes for dette. Og tænk hvis I først havde opdaget det i lufthavnen. Jeg er også sikker på at I får pengene tilbage. Når nu det er overstået ser det ud som om I har en god tur - mor- og datterhygge og en skøn bil!
SvarSletJeg er ihvertfald glad for at det var 2 dage før afgang at jeg tjekkede :-)
SletSikke da noget kludder med de billetter. Godt der var nye at få - og at I forhåbentlig får jeres penge tilbage. Nu må I have et rigtig godt ophold derovre :o)
SvarSletDet er da noget værre rod, at de ikke har bedre styr på hvem der afbestiller. Du bør helt sikkert have refunderet pengene.
SvarSletGodt at man har sit gode strikketøj, når nu det kniber med underholdningen.
Strikketøj kan redde alt ;-)
SletPyha, sikke et bøvl, men godt at I nu er landet og kan besøge familien. Nu må I nyde Spring Break.
SvarSletTak Bodil :-)
Slet