tirsdag den 15. april 2014

Spring Break del 3

Jeg var ellers begyndt på dette indlæg i lufthavnen i San Francisco, men desværre blev jeg hele tiden smidt af Wordpress, så jeg opgav.

Derfor kommer det nu, efter at jeg er kommet hjem ;-)

Tiden fløj afsted, sådan er det jo når man er i godt selskab :-)

Onsdag var en afslappende dag. Formiddagen gik med at nyde solen i haven, og om eftermiddagen kørte vi forbi Google, så Line kunne se de fine cykler.
Det lykkedes os desværre ikke at finde Android figurerne igen.
Når man forsætter af Shoreline (som vejen hedder, hvor Google ligger) kommer man tilsidst til en lille sø, hvor der er en park.
Her var vi et par timer, imens drengene spillede bold og Line og jeg kiggede på fugle.

             2014-04-09 14.47.032014-04-09 16.02.19

Torsdag gik turen igen til San Francisco.
Vi skulle besøge Academy of Science. Vi var der også i sommer, og det var en lige så stor succes denne gang.

                      2014-04-10 10.54.422014-04-10 11.37.25

På vej hjem kørte vi over Golden Gate. Det var første gang jeg gjorde det. Heldigvis var vejret godt og det var en smuk oplevelse.

2014-04-10 14.36.48

Når man kører i San Francisco, skal man også køre på stejle gader.
Det havde jeg heller ikke prøvet før. I sommer var det Per der kørte :-)
Jeg gjorde det, med hjertet i halsen, og det gik fint.
Heldigvis var det med automatgear. Jeg er ikke sikker på jeg havde turdet med alm. gear.

                            2014-04-11 01.31.162014-04-11 01.30.44

Fredag var vi i biografen og se Rio 2. Filmen havde premiere, og drengene havde glædet sig meget til at se den :-)

download

Lørdag kørte vi hen til en traditionel diner og spiste morgenmad.
Jeg glemte at tage billeder af tallerknen. Jeg kan love jer for at vi gik ikke sultne derfra ;-)
Line blev meget facineret af disse kager, og vi købte et stykke Oreo kage med hjem.
Det var kæmpestort. I kan slet ikke se det på dette billede. Men jeg kan love at den smagte godt :-)

           2014-04-12 10.50.09foto

Søndag formiddag var vi på marked.
Her kan man finde meget lækkert frugt og grønt. Meget af det er også økologisk.

              2014-04-13 10.54.572014-04-13 11.13.26  

                         2014-04-13 11.14.372014-04-13 11.15.40

Man kunne også købe honeystix. Meget små tynde tuber med honning, i forskellige smagsvarianter.
Det var det rene slik for drengene :-)

2014-04-13 11.17.04

Vi rejste hjem om eftermiddagen. Alt gik efter planen og det er dejligt at være hjemme igen.

Næste og sidste indlæg bliver (som jeg plejer) om garn og bøger ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor har i nået meget på den tur. Det ser så fristende ud alt sammen. Håber at de der honning sticks vinder indpas i Danmark, for det er da en genial ide i stedet for alt det slik.

    SvarSlet
  2. Jamen Tine dog. Er du allerede hjemme? Jeg synes lige I er taget afsted. Men det er nok fordi I/du plejer at tilbringe flere uger "over There".
    Dejlige billede som altid når du er på tur. Golden Gate broen er meget smuk. Jeg kan godt forstå at du fik lidt nerver på med de stejle gader.

    Rigtig god Påske til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiden flyver afsted, når man er i godt selskab :-)

      God påske til dig også.

      Slet
  3. PS: Glæder mig til rapporten om garn og bøger!!!!

    SvarSlet