onsdag den 9. april 2014

Spring Break del. 2

Vi er allerede over halvvejs i ferien.
Så jeg må hellere lige fortælle jer hvad vi har lavet indtil nu :-)

Lørdag kørte vi til Santa Cruz og Henry Cowell Redwoods Park.

Redwoods er meget imponerende. De kan blive utroligt høje og over 2000 år gamle.
Det er svært at vise på billeder hvor store de er. Men her prøver jeg alligevel.










Santa Cruz var ikke så pakket med mennesker, som sidst jeg var der.
Vi hyggede os på stranden først og gik så en tur på "boardwalk" bagefter.





















Søndag kørte vi til San Francisco Zoo.
Vejret var fantastisk og vi fik set hele den smukke park og alle dyrene.
Vi blev enige om at vi nok ikke skulle kalde ham her Marius ;-)







Efter Zoo spiste vi frokost på en hyggelig restaurant i dette område.







Mandag spillede vi minigolf.





I går var vi i San Francisco igen.
Denne gang for at vise Line byen. Vi kørte med Cable Cars og hilste på søløverne.





















I dag slapper vi af ;-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Pasa Robles Ave,Los Altos,USA

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt.... Og hold da helt op hvor ville jeg ønske det var mig. Har i 1999 haft 10 måneders arbejde der over, i LA, en stor oplevlse og jeg mindes og savner lidt imens jeg læser og ser dine billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke da et dejligt sted at arbejde :-)
      Kan godt forstå du savner det.
      Alene klimaet er jo fantastisk.

      Slet
  2. SF er en skøøøn by! Dejligt at I får oplevet og slappet af, sådan skal en ferie bare være :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten.
      Ja SF er en dejlig by, men må nok indrømme at jeg syntes NY er bedre ;-)

      Slet
  3. Det ser dejligt ud Tine og det ser også ud til at vejret er skønt. Her er der hundekoldt og blæsende, så du går ikke glip af noget hvad det angår. Fortsat god rejse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, jeg syntes også det er koldt at komme hjem.
      Ærgerligt at man ikke kan tage det gode vejr med i bagagen :-)

      Slet
  4. Ih, hvor ser det skønt ud! Selv om de står med ryggen til, ser dine nevøer virkelig ud til at hygge sig...... De må være så søde at besøge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro de hyggede sig.
      Min bror vil helst ikke have at jeg viser drengene på bloggen.
      Men billeder fra ryggen, kan godt godkendes.
      Og det er altid dejligt at se dem.
      Men det kender du jo :-)

      Slet
    2. Det kan jeg sagtens forstå. Men det er nu stadig sjovt, at nogle rygge ser ud til at hygge sig mere end andre rygge......
      Deres nedtællingskalender var også virkelig fin!

      Slet