onsdag den 26. januar 2011

Frost

Så blev Pers julegave færdig. Meget passende at det blev nu, han vil nemlig gerne have den med til Frankfurt i weekenden.

012

  • Faktaboks
  • Model: Frost fra Anette Danilelsens Strik Naturligvis
  • Garn: Isager Tvinni og Isager Alpaca 2, købt hos Tøndering Strik i Århus.
  • Farve: 2 blå nuancer
  • Pinde: 3.5
  • Forbrug: 910 gr.
  • Forbrug ialt 1150 gr i år.
  • Bemærkninger: Jeg har lavet den som cardigan, og det er blevet super godt. Derudover har jeg målt længden efter en af Pers andre cardigans. Desværre er den blevet længere efter vask, men han har ikke klaget, så det er vel ok :-)

005

21 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot - Frost dur bestemt også som cardigan:-)

    SvarSlet
  2. Super flot den kan han da kun være tilfreds med, synes næsten den er bedre som cardigan.....flot farve.

    JANE

    SvarSlet
  3. "Kong" frost er virkelig flot. Og nu ved jeg jo hvor lækker den er i.v.l.
    Hvor fandt du lynlåsen ?

    SvarSlet
  4. Superflot og maskulin cardigan - den kan du være tilfreds med.

    Har du syet lynlåsen i på maskine eller i hånden?

    SvarSlet
  5. Den er vel nok blevet flot. Jeg er imponeret over, hvor pænt lynlåsen sidder

    SvarSlet
  6. Hvor er den sej ;)
    Super flot, nu kan han da holde varmen.

    Rigtigt fin som cardigan.

    Yt

    SvarSlet
  7. Den ser godt nok lækker ud og perfekt pasform - super farve

    SvarSlet
  8. Den er blevet rigtig flot! Synes faktisk bedre om den med lynlås, og den sidder rigtig pænt.

    SvarSlet
  9. Whau siger jeg bare.. Lækker lækker cardigan. Meget smukt resultat.

    SvarSlet
  10. Altså - Tine. Den er bare blevet så flot!!! Og lynlåsen! Jeg er imponeret. Den sidder helt perfekt.
    Den ser helt perfekt ud til Per, og klæder ham rigtig godt - også uden hoved.

    SvarSlet
  11. Hold da op Tine hvor er den blevet flot!! Det betaler sig åbenbart at være monogam med sit strikketøj :-)

    SvarSlet
  12. Ih, den er bare saa laekker. Staar paa min liste. God idé som cardigan, saa er den endnu flottere.

    SvarSlet
  13. Det gør den nemlig, Dorthe :-)

    Tak, Jane!

    Nynne: Jeg fandt lynlåsen hos Rita Stoffer. De havde også nogen hos Trøjborg Isenkram, men Rita's passede bedst.

    Susanne: Den er syet på i hånden.

    Tak. Lydert, Yt og Kirsten :-)

    Irene: Tak, tror faktisk også de fleste mænd bedre kan lide cardigans end over hovedet :-)

    Tak Ulla og Mette :-)

    Tak Gitte! Jeg havde faktisk et billede af ham med hoved, men man så cardiganen bedre på dette billede :-)

    Camilla: Måske man skulle gøre det noget mere :-)

    Tusind tak Lin!

    SvarSlet
  14. Fedest ;-) Godt lynlåsarbejde - den er blevet hamrende flot :-)

    PS: Fine farmor-futter :-)

    SvarSlet
  15. Flot flot cardigan, og flot "i syning " af lynlåsen. Hvor er det dejligt, når det hele bare "virker" :-)

    SvarSlet
  16. Tusind tak Lene :-)

    Tak Mariann!

    Jeg rødmer helt over alt den ros med lynlåsen :-)

    SvarSlet
  17. Det ser bare godt ud, Tine!

    God tur!

    SvarSlet
  18. Den er superfin, meget smuk farve og god detalje at lave den som cardigan. Den kommer han helt sikkert til at slide op.

    SvarSlet
  19. Den er blevet rigtig fin til ham og som andre også har skrevet så syntes jeg at du har gjort et flot stykke arbejde også med lynlåsen.

    SvarSlet
  20. Den er blevet super god. Hvis jeg var mand ville jeg også have sådan en :) Dejligt at din mand også er glad for den og gerne ville have den færdig inden messen :)

    SvarSlet