lørdag den 22. januar 2011

Jeg bad selv om det!

Og mange tak siger jeg også :-)

Da jeg lavede min give-away, bad jeg om, at i skulle skrive jeres yndlingsgarn ned.
Godt nok er der lidt tid at løbe på endnu, men jeg kan sige at indtil nu har jeg fået en liste på 51 forskellige garner! Og rigtig mange af dem har jeg aldrig prøvet og flere af dem har jeg aldrig hørt om. Så de er alle skrevet ned nu, og så vil jeg holde øje med dem fremover. Og helt sikkert prøve nogen af dem!

stripedyarn(billedet lånt her)

Ret hurtigt tegnede der sig en top 3:

På 1 pladsen kom Moskusuld med 5 nomineringer. Jeg har faktisk prøvet at mærke på garnet til en messe engang, og ja, det føles helt fantastisk lækkert!

På en delt andenplads kom Cascade 220, Rasmillas Yndlingsgarn og Alpaca fra Drops. 2 ud af 3 har jeg prøvet, så jeg må snart prøve Rasmilla :-)

Og på en 3 plads, Handmaiden Camelspin, Alpaca Silk fra Hjertegarn og Cherry Tree Hill. Her har jeg faktisk også prøvet 2 ud af 3. Næst på listen jeg skal prøve, må være Handmaiden.

Jeg glæder mig allerede til alle de nye lækre projekter jeg må igang med!

Nu vil jeg smutte. Jeg skal nemlig herop til strikkeklub idag. Og jeg glæder mig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar