søndag den 11. september 2011

En hyggelig dag i Lines lejlighed.


Hun havde inviteret til fødselsdag / housewarming.
Imorgen bliver nemlig hun 20 år!!!!
Det er helt vildt som tiden flyver afsted.

Så vi bagte boller og cupcakes igår, og fik lavet plads til alle hendes gæster.
Farmor klarede trapperne til 3 sal i fin stil!!

002

Jeg var imponeret. (og denne gang lykkedes til at holde hende fri for skrammer ;-D)
Det var en super hyggelig eftermiddag, og hele familien var glade for at se Lines lejllighed.

Jeg havde strikket dette tørklæde til Line. Jeg strikker normalt ikke til Line med mindre det er på bestilling. Så jeg var lidt spændt på om hun kunne lide det. Men det kunne hun heldigvis ;-)

003

  • Faktaboks
  • Mønster: Jeg slog 50 masker op, strikkede 1 ret,1 vrang, til der ikke var mere garn, og syede det sammen til en ring. Ravelry link
  • Garn: Hjertegarn Rustic, fra Fandango
  • Farve: Karry
  • Forbrug: 4 ngl = 100 gr
  • Forbrug iår ialt 6.007 kg

10 kommentarer:

  1. Jamen "det er jo sådan, de unge vil have det", som Niels Hausgaard siger. Den model har jeg også held med for tiden.

    SvarSlet
  2. Til lykke med Line! Smart hals-dims du har lavet til hende.

    SvarSlet
  3. Tillykke med Line :-)
    Det er da en fantastisk fin hals-vikler du har lavet. Cool farve til Line med hendes mørke hår

    SvarSlet
  4. Tillykke med Line, mon ikke hun nyder at kunne invitere gæster i egen lejlighed.

    SvarSlet
  5. Tillykke med datteren ;O)
    Lækker "halsklud" i fin farve - er der noget om at det er en af efterårets in-farver?

    SvarSlet
  6. Tillykke med datteren.

    Dejligt hun kunne lide tørklædet, det er nogle gange nået af et sats at lave til dem uden det er bestilt, men godt det lykkes.

    SvarSlet
  7. Hej Tine.. Stort tillykke med og til Line. Godt at læse I havde en god dag i går og ikke mindst holdt farmor skadesfri ;-)
    Håber snart at se dig.

    Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Tillykke med Line !! Skønt tørklæde du har lavet og farven er jeg bare helt vild med.

    SvarSlet
  9. Tillykke med hende, Tine - de bliver (sgu) store :-)Fint lille tørklæde :-)

    Hun ser altså også bare sej ud, den lille farmor - godt hun ikke fik nye skrammer :-)

    SvarSlet
  10. Tak skal i have alle sammen!

    SvarSlet