søndag den 14. januar 2018

En tur til Fanø

Nå, men det hele skal jo ikke handle om sygdom.
Resten af fortællingen skal nok komme, men lige nu, lidt andet ;-)

En tur til strikkefestival på Fanø, er næsten et must.

For mig, ihvertfald ;-)




I år blev det kun til en enkelt dag, og ingen overnatning.
Men hellere det end ingenting. 

I år lå festivalteltet på havnen.
Efter min mening var det helt skørt.
Der var ikke mulighed for at parkere og det var meget mudret omkring teltet. 
Selvfølgelig havde de været ramt at massiv regn, men måske man så skulle smide lidt flis?

Nå, men det var nu en hyggelig dag.
Og jeg fik hilst på rigtig mange jeg kendte ❤️

Og man kan da ikke tage til strikkefestival, uden at købe noget, kan man?
Jeg kan ihvertfald ikke ;-)

Jeg købte et hæklekit!



Jeg hækler ellers ikke ret meget, men dette kit, på tilbud, kunne jeg slet ikke stå for.
Det er fra Kreadeluxe. 

Garn fra England:


Tænkte med det samme, noget to-farvet patent, men nu har jeg fået en ny ide.
Har stadig ikke bestemt mig.

Og til sidst:


Det sødeste hæklede får.
Når engang jeg får et kreaværelse, skal det sidde og inspirere mig :-)

Så egentlig syntes jeg, at jeg var meget beskeden :-)

2 kommentarer:

  1. Fanø har jeg til gode. Jeg synes altid, der er så forskellige meldinger om, hvorvidt det er godt eller skidt eller pengene værd. Men jeg vil stadig gerne selv prøve at vurdere det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har efterhånden været afsted en dk år.
      Syntes altid det er hyggeligt, og så møder jeg altid en masse jeg kender.
      Har ikke været på workshop, undtagen det allerførste år jeg var afsted.
      Så det kan jeg ikke udtale mig om.
      Men hvis man er en flok afsted, er det altid hyggeligt syntes jeg :-)

      Slet