søndag den 24. maj 2009

Lidt shopping.

Jeg kom forbi en boghandel igaar, og de havde bare mange strikkeboeger. Hold da op, det var svaert at vaelge. Men jeg skal jo taenke paa at jeg selv skal baere det hjem. Saa i denne omgang :-) blev det til disse boeger. (+ nogle til "bare" at laese) Jeg var ogsaa forbi den foer omtalte garnbutik igen. Og disse noegler faldt i min pose. Egentlig var de vist ikke saa billige, men kunne ikke lade vaer. Det er lidt besvaerligt at skal spoerge om priser hele tiden, men fik maerket paa nogle kvaliteter. Saa det kan vaere jeg bestiller dem senere hos Webs eller Paviyarn. Gik forbi Yale igaar. Det er saaden nogle smukke gamle bygninger. Og saa denne day-care (vuggestue\dagpleje) der var ude at gaa en tur. Nyder stadig det dejlige vejr. Selvom det er blevet lidt overskyet, er det stadig meget varmt, saa jeg koebte noget sommertoj igaar og sandaler. Kobte ogsaa vinterstovler til Line. UGG stovler der koster en bondegaard hjemme. Her er de halv pris!

7 kommentarer:

  1. Ihhh - en bog med sweatere strikket top down..... Den glæder jeg mig til at se, og garnet ser lækkert ud!

    Yale - det er sådan noget man ser på fjernsyn. Har altid syntes at bygningerne så meget smukke ud - og det var bare i tv.

    Nyt tøj og sko kan man jo altid bruge. Og det bliver forhåbentlig også rigtig sommer herhjemme. I dag har det været rigtig dejligt.

    Ha' det godt.

    SvarSlet
  2. Bogen har mange gode ideer og monstre. Ikke alle modeller er lige smarte, men der er mange gode forklaringer.
    Skal nok tage den med til Helle d. 13.

    Yale er lige netop saa smukt som man ser i tv.
    Selvfolgelig er der ogsaa nye bygninger, men de gamle er klart de smukkeste.

    SvarSlet
  3. Lækre sager, du har fået fat i:-)

    Yale ser meget mejetætisk ud - der er noget højtidligt over bygningerne.

    SvarSlet
  4. Strikkebøgerne ser spændende ud. Dejligt at vejret stadig er godt - en rigtig god undskyldning for at købe nyt tøj. De UGG-boots til datteren er bare så lækre:-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre, at der også er tid til lidt nydelse og selvforkælelse - jeg glæder mig til at se nærmere den 13 :-)

    Den der "extended klapvogn" kunne danske dagplejemødre vist godt bruge ;-)

    SvarSlet
  6. Ih det ser ud til at vi skal have nogle skønne bøger at kigge i når vi skal have strik in hos mig :-)

    Dejligt at du har tid til at hygge også !

    SvarSlet
  7. Dorthe: Det er nogle meget meget smukke gamle bygninger.
    Man foler sig hensat til gamle film :-)

    Irene: Strikkeboger kan man vel aldrig faa for mange at?
    Bare aergeligt at man selv skal slaebe dem hjem :-)

    Lene:Jeg skal nok tage dem med.
    Ved ikke hvor spaendende du syntes de er. De er lidt enkle i modellerne :-)

    Helle: Heldigvis er der tid til hygge ind inellem.
    Vi ses d. 13 :0)

    SvarSlet