torsdag den 7. maj 2009

Nu med faktaboks.

Inspireret af Lene og i anledningen af bloggens 1 års fødselsdag, vil jeg fremover lave en faktaboks i bunden af mine indlæg. Og jeg vil starte med dette sjal, som jeg har lavet til min svigerinde. FAKTABOKS: Mønster: Gaia Shoulder Hug, gratis opskrift fra Ravelry Garn: Marianne Svit's håndindfarvede strømpegarn, fået af Irene. Pinde: KnitPro nr. 3 - Jeg elsker de pinde :-) Str: ... Bemærkninger: Jeg strikkede det til der ikke var mere garn. Lukkede af med Picot, det har jeg ikke prøvet før. Jeg er ikke sikker på, at den måde jeg gjorde det, er rigtig, men jeg er meget tilfreds med resultatet.

10 kommentarer:

  1. Det er vil nok blevet flot. Et rigig vellykket projekt - mon ikke det bliver en gave, der vækker glæde i en svær tid.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt, Tine, og så er det en fantastisk fin gave - der er megen omsorg i at lægge et sjal om en andens skuldre :-)

    Hyggeligt at kunne inspirere :-)

    SvarSlet
  3. Det er blevet superflot Tine! Og det blev da også stort ! Det garn rækker godt nok langt. Det er jeg sikker på hun bliver glad for.

    SvarSlet
  4. Det er et helt utroligt flot sjal du har strikket. Jeg er sikker på din svigerinde bliver meget glad for sjalet og din omsorg for hende.

    SvarSlet
  5. Dorthe: Tak, det håber jeg.

    Lene: Du kan altid inspirere :-)Og tak for det!

    Irene: Det så så lille ud da jeg var færdig. Men sådan en gang udspænding giver godt nok meget :-)

    Jane: Tak skal du have.

    SvarSlet
  6. Tilslutter mig helt og aldeles de andre kommentarer. Meget smukt sjal. Og garnet "klær" mønsteret rigtig godt.

    SvarSlet
  7. Gentagelse: Det sjal er vel nok blevet flot, og det er en dejlig farve. Din svigerinde skulle bare vide hvad der venter og hvilken omsorg du viser hende ved bl.a at dele det med os andre.

    SvarSlet
  8. Ja jeg tilslutter mig også alt det de andre har skrevet, meget smukt sjal.

    SvarSlet
  9. Gitte, Pia, Kirsten og Helle:
    Tusind tak skal i have.

    SvarSlet