fredag den 29. maj 2009

One down - one to go!

Er blevet faerdig med 1 stk. sweater til yngste nevo. Og er i gang med den naeste. Jeg skal jo gerne vaere faerdig inden jeg tager hjem. Det garn har vist vaeret nok gange over Atlanten :-) Til jer super strikkere, er dette nok ikke interessant, men for mig, der godt kan lide det enkle, er dette 2 super laekre boger der skal med mig hjem i kufferten. Vil ogsaa bare lige vise dette dejlige sjal jeg fik til min fodselsdag, af min bror og svigerinde. Et smukt indisk sjal i en fantastisk farve. Jeg syntes det er meget smukt og jeg er meget glad for det.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er det smukt det sjal, kan godt forstå at du er glad for det.

    Jeg har lige sendt indbydelser ud til strik-in den 13. juni. Det bliver holdt i mit sommerhus i Fulglslev plantage.

    SvarSlet
  2. Elsker sjaler og tørklæder... og synes det er et super sødt sjal du har fået... dejligt med gode gaver...

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Tine.

    Dine bøger ser da spændende ud. Det var en god gave dit sjal, det er meget kønt i farverne.

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtig flot Tine.

    Du synes ikke at garnet skal have en tur til over havet ;-)

    Tror da det er nogle lækre bøger du har købt. Og enkelt er som regel det bedste.....

    Super flot tørklæde.

    SvarSlet
  6. Interweave er en rigtig god bog, den anden har jeg ikke kigget i. Og tillykke med fødselsdagen skal du have lidt forsinket herfra. Fine striksager du har lavet.

    SvarSlet