søndag den 1. august 2010

På vej ud af døren..

Jeg skal nemlig til strikkeeftermiddag hos Gitte, lige om lidt. Og jeg glæder mig, fordi der kommer så mange dejlige strikkepiger. F.eks. Lene, Dorthe, Irene. Jeg er sikker på det bliver en fantastisk eftermiddag!
Jeg ville også bare lige vise jer hvad jeg har fået strikket på ferien.
  • Faktaboks
  • Mønster: Daybreak af Stephen West
  • Garn: Drops Alpaca, fået i gave, og købt selv.
  • Farve: Mørk lilla og støvet rosa
  • Forbrug: 5 ngl.
  • Pinde: 3,5
  • Str. L
  • Bemærkninger: Jeg lavede flere striber end jeg skulle for at få brugt så meget garn som muligt, men det betød så at den sidste lilla kant blev smallere end mønstret. Tilgengæld har jeg ikke mere garn tilbage og det er jo dejligt :-)

8 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse. Flot sjal.

    SvarSlet
  2. Whau, det er flot!
    Han er go, ham Stephen.
    Og tør jeg sige det? Det er meget flottere end hans egne ;-)
    I må hygge jer i eftermiddag.

    SvarSlet
  3. Hej Tine
    Super flot flot sjal !! Men igen på engelsk.....alt for svært ! *smil*

    SvarSlet
  4. Super flot sjal, rigtig spændende måde det er lavet på.....og farverne - hvad kan man sige andet end skønne !!!

    Rigtig god fornøjelse til jeres strikkemøde.

    SvarSlet
  5. Tak for sidst, Tine, hvor var det hyggeligt :-) Det er smadderflot dit sjal - det ligner jo et kæmpe edderkoppespind på det nederste billede - flotte, flotte farver :-)

    SvarSlet
  6. Tusind Tak for sidst. Dejligt at se dig og dine brune ben igen ;-)
    Wauv - hvor er det flot. Skønt sjal.

    SvarSlet
  7. wow sikke et flot sjal :) lækkert og garanteret skønt her nu når solen ikke er så meget fremme.

    SvarSlet
  8. Tak for alle roserne!
    Det er et dejligt stort sjal. Måske det ender i gavekassen. Jeg bruger egentlig ikke ret meget sjaler :-)
    Men de er sjove at strikke!

    SvarSlet