tirsdag den 3. august 2010

Lilla og striber...igen!

Jeg havde brug for noget nemt her i sommerferien, og så faldt valget tilfældigt på 2 forskellige sjaler, der begge havde striber, og det garn jeg fandt i kisten var lilla (surprise) :-)
  • Faktaboks
  • Mønster: Andreas Shawl af Kirsten Kapur
  • Garn: BabySilk fra Du Store Alpakka (købt i Oslo i påsken)
  • Forbrug: ca. 200 gr.
  • Farve: Pink og 2 forskellige lilla nuancer.
  • Pinde: 3,5
  • Str: L
  • Bemærkninger: Selvom jeg havde læst at flere på Ravelry havde nævnt at sjalet var meget lille, blev jeg alligevel overrasket over at det ikke blev større. Jeg har ikke rigtig bestemt mig for om jeg selv vil beholde det, eller om det skal i gaveskuffen. Uanset hvad kan jeg kun sige at garnet er ualmindelig lækkert. Kommer du forbi det engang, så køb det!

11 kommentarer:

  1. I lige måde, Tine ;-)

    Det er bare blevet superflot - sikken en fin bort. Jeg er altså også ret pjattet med striberne, det har jeg aldrig rigtig brugt på sjaler - men en gang skal jo være den første :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet flot. Meget fin kant.

    Umiddelbart ser det ikke så lille ud, men det er svært at bedømme. Under alle omstændigheder vil det også være en meget flot gave.

    SvarSlet
  3. Sikke en masse flotte sjaler du får fra hånden lige for tiden - dig, der ellers slet ikke går med sjaler:-) Det er en meget fin kant, der er på dette her.

    SvarSlet
  4. Flot sjal og dejlige farver. Jeg synes i allesammen får lavet så mange ting færdige... sidder her og bliver lidt misundelig :-) , det kniber lidt her med at få tingene afsluttet. Håber det hjælper at få lidt ferie på fredag :-)

    SvarSlet
  5. Skal lige love for du får noget af pindene i øjeblikket....dit sjal er rigtigt lækkert, en virkelig smuk kant og nogle super farver.
    Jeg syndes da ikke det ser så lille ud på det første billede.

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det flot. Er vild med kanten.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot, jeg er helt vild med striberne og det smukke mønsterstrik i kanten....uha det må jeg da strikke.

    SvarSlet
  8. Hvor er det et smukt sjal i dejlige farver. Jeg kan især godt lide den fine kant.

    Det lyder til at være noget meget lækkert garn ;)

    SvarSlet
  9. Jeg syntes også kanten er blevet ret god.
    Og det er et meget nemt sjal at strikke, så bare kom igang :-)

    SvarSlet