torsdag den 7. oktober 2010

Jeg tror vi slog rekorden :-)

16 strikkende kvinder var vi i dag Hos Sofies Forældre!
Og helt vildt hyggeligt som sædvanligt!
Men hvis vi bliver ved med at være så mange, er vi nok nødt til at rykke ned i kælderen. Andre kunder kunne næsten ikke komme ind, og det vil vi nu alligevel ikke være bekendt.
Disse to måtte sidde ved et andet bord. Der var simpelthen ikke plads ved det store bord!
Bolero jakken er blevet færdig. Jeg lover at der nok skal komme billeder med indhold senere. Jeg nåede det bare ikke idag.
  • Faktaboks
  • Mønster: Inspireret af Aimee af Kim Hargreaves
  • Garn: fonty Kidopale
  • Forbrug: 92 gr.
  • Pinde: 3.5 + 4 + 4.5
  • Farve: Sort
  • Bemærkninger: Der er så mange ændringer at det vist kun er mønstret der er det originale :-)

15 kommentarer:

  1. Nej hvor ser det hyggeligt ud. Hvor er det henne????
    Boleroen er blevet kanonos. Lige i kjolens aand. ( den kjole er jeg vild med) Du bliver en sild!

    SvarSlet
  2. Hvor har I hygget...jeg skulle have snuppet færgen fra Kalundborg!!

    SvarSlet
  3. Åh, det var så hyggeligt.. Dejligt at vi kan samle så mange strikkende kvinder, men vi kunne jo godt bruge et par mænd også.. Hi hi.. Hvis det skulle være!

    SvarSlet
  4. Vi er 40 stk på strikkecafe i butikken hvor jeg jobber.....da er det ganske trangt, men veldig hyggelig!!! Det så ut til at de to ved det runde bord også hygget seg.
    Boleroen din blir flott!!!

    SvarSlet
  5. Du bliver da total lækker i det sæt tøj. Hvor er den flot den bolero.
    God fest.

    SvarSlet
  6. Lin: Det er i Århus. Du er meget velkommen hvis du kommer forbi :-)

    Anne: Du ved jo hvor vi er, så du kommer bare :-)

    Gitte: Ja, det kunne da være sjovt :-)

    Sylvia: Hold da op, det var mange! Hvor må det have været hyggeligt

    Sonnie: Tak!

    SvarSlet
  7. Sikke mange, havde folk efterårsferie ;-)

    Flot bolero, tror den passer super til din kjole men det får vi jo at se ik ;-)

    SvarSlet
  8. Det ser nu så vældig hyggeligt ud. Jeg kunne godt blive fristet.
    Men det er jo rigtigt, at det kan blive svært at være der, hvis der hele tiden kommer nye til.
    God fredag.

    SvarSlet
  9. Hold da op I var mange Tine! Jeg havde travlt hjemme og kunne ikke rigtig nå det:-)
    Hvor er din bolero blevet flot! Det bli`r et fint sæt!

    SvarSlet
  10. Hvor ser det super hyggeligt ud, der ville jeg gerne have været:) Ærgeligt at det er så langt væk.
    God weekend:)

    SvarSlet
  11. Hvis jeg har bilen en torsdag, så vil jeg lige kigge ind - hvornår mødes i?
    Hyggeligt ;o)

    SvarSlet
  12. Ja det er ikke så ringe med strikcafe.
    Der ser rigtigt hyggeligt ud ;)

    God weekend !
    Yt.

    SvarSlet
  13. Det er da talstærkt fremmøde, og hvor ser det altså hyggeligt ud, jeg har desværre også et stykke vej til Århus :(

    Din bolero er blevet super flot glæder mig til at se den sammen med kjolen !!

    SvarSlet
  14. Sikke en flot bolero. Du bliver da dødsmart:-)

    I er godt nok mange til strikkehygge.

    SvarSlet
  15. Det ser super hyggeligt ud - men at dømme ud fra antallet, så er det da vist godt at jeg ikke kan nå det om torsdagen (er misundelig alligevel).

    Ser rigtig flot ud - din bolero.

    SvarSlet