onsdag den 13. oktober 2010

Tænk engang..

Hvis jeg kunne tage lige så smukke og fantastiske billeder som Jared Flood. For så kunne i ud fra billederne se hvor smukt, blødt og lækkert dette tørklæde er blevet. Men det kan jeg desværre ikke, så i må nøjes med mine ydmyge almindelige digitale billeder og tro mig når jeg siger det :-)

004 005

007 009

  • Faktaboks
  • Mønster: Kernel fra Knitty, men jeg har kun brugt kantmønstret, lige som Irene gjorde
  • Garn: Ito Sensai og Ito Kinu. Købt i Handmade Berlin
  • Forbrug: 50 gr. Kinu og 43 gr. Sensai. Strikket til der ikke var mere Kinu
  • Farve: Grå
  • Pinde: 3,5
  • Bemærkninger: Som sagt foroven, super lækkert og meget meget blødt. Hvis min veninde ikke bliver glad for det (det er hendes fødselsdagsgave) så vil jeg selv have det!

Jeg har også fået indviet min nye blocking wirer, som jeg købte i USA. Det tog lidt tid at sætte dem fast i kanten, men da det så var gjort, gik det rigtig hurtigt med at sætte nåle i. Og resultatet er blevet super godt. En meget flot og lige kant.

003 002

18 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Sikke en skøn gave din veninde får:-)

    De der blocking wirer ser vel nok smarte ud.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt dit grå tørklæde. Jeg kan næsten fornemme hvor blødt det er.

    En fin gave til din veninde;)

    SvarSlet
  3. Jeg tror dig :-) og synes nu det ser meget bløddt ud :-)
    Mon man kan købe blocking wirers i Danmark?

    SvarSlet
  4. Hej Tine

    Det ser bare så super blødt ud, sikke en gave ! Glæder mig til at bruge sådanne weire.

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig lækkert ud, men ja det er svært at gengive så det ser super ud:)

    SvarSlet
  6. Tak Dorthe. Har du ikke fået min mail ang. wirer?

    Emmy: Du kan tro det er blødt. Ærgeligt man ikke kan føle på skærmen :-)

    Anne: Jeg har sendt dig en mail :-)

    Helle: Du kan godt glæde dig. Det er nemt og giver et super flot resultat!

    SvarSlet
  7. Ja jeg behøver ikke bedre billeder, kan sagtens forestille mig hvor blødt og lækkert det skønne tørklæde er.

    En meget meget heldig veninde :)))

    SvarSlet
  8. Det er virkelig smukt Tine! Og jeg har set det i virkeligheden og mærket hvor blødt det er - som englefjer:-)

    SvarSlet
  9. Marianne: Ja, desværre :-) Og det er meget lækkert kan jeg sige dig.

    Strikkeentusiasten: Jeg ved at min veninde vil påskønne det, ellers havde jeg nok selv beholdt det :-)

    Irene: Englefjer, det er vist lige nøjagtig sådan som det skal beskrives :-)

    SvarSlet
  10. Man kan sagtens se paa billedet hvor bloedt og laekkert det er. Lige til at laegge paa kinden. Og hvor ser det bare pro ud med de blockingwires. Kan du ikke vise os lidt naermere hvad det gaar ud paa???????

    SvarSlet
  11. Hold da op det er smukt - jeg kan sagtens se at det er blødt blødt og lækkert. Fantastisk farve.
    Hvor lange er de wiere??

    SvarSlet
  12. Jeg synes også sagtens, man kan se, hvor let, lækkert og blødt det er - mums :-)

    Hun kan vist ikke andet end blive glad :-)

    SvarSlet
  13. Aj, altså, Tine, hvor er det smukt!
    Og det er da rigtig gode billeder, så du har da ikke noget at lade Jared Flood efter.
    Jeg tror, det er det tørklæde, jeg skal strikke af noget af mit meget lækre garn. Jeg skal lige beslutte, om jeg skal strikke hele mønstret eller bare kanten.
    Jeg har endnu ikke prøvet at bruge mine wirer, men godt ser det ud.

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt Tine. Det ser ud til at være let som en fjer og ganske, ganske blødt ;-)

    SvarSlet
  15. Det ser nu altså også lækkert og let ud :-)

    SvarSlet
  16. Jeg synes det ser helt fantastisk blødt og lækkert ud, så dine evner som fotograf skal du ikke klage over! Jeg er sikker på din veninde vil elske det :-)

    SvarSlet
  17. Lin: Jeg har lige lavet et nyt indlæg hvor du kan se wirerne i brug..

    Kirsten: Wirerne er 90 cm.

    Lene. Det håber jeg da :-)

    Ann: Tak for roserne ang. billederne. Selvom jeg ikke helt giver dig ret :-)

    Gitte: Som en englefjer, som Irene sagde :-)

    Lykke: Tak :-)

    Ditte: Jeg klager skam heller ikke :-) Hans billeder er bare mere proffesionelle. Men han lever selvfølgelig også af det :-)

    SvarSlet
  18. Din venninne er heldig, for det var et nyyyydelig skjerf! Jeg KAN se det er blødt!
    Men hvorfor ikke strikke et til? Til deg selv. Som gave, hi hi.....

    SvarSlet