lørdag den 11. december 2010

Små bestillingsarbejder

Min ene svigerinde, var meget misundelig på min røde hue og spurgte om jeg ikke ville lave en til hende. Det er jo et hurtigt projekt, så jeg sagde selvfølgelig ja. Der var garn i overskud, og lige nøjagtig nok til et par pulsvarmere.

004

For et stykke tid siden strikkede jeg et par pulsvarmere til en fødselsdagsgave. Fødselaren var meget glad for dem og spurgte om jeg måske ville strikket et par mere i en brun farve. Det ville jeg selvfølgelig gerne, især da jeg lige nøjagtig have noget garn liggende der kunne bruges. Det er jo altid dejligt at få brugt af lageret Smiley

001

  • Faktaboks
  • Mønstret fra Brave New Knits, De hedder Foxgloves.
  • Garn: Jo Sharp Alpaca Silk Georgette.
  • Forbrug: 1 ngl.
  • Pinde: 2,5
  • Bemærkninger: Jeg har strikket dem noget længere end opskriften, da jeg gerne ville have at de skulle dække håndleddet.

Ellers går dagene stille og roligt. Jeg er lige blevet færdig med at skrive årets julekort. 22 stk. blev det til i år. Jeg må fordele skriveriet over flere dage, ellers bliver får jeg skrivekrampe i armen! Man kan godt mærke at man ikke skriver så meget i hånden mere, i disse computer tider :-)

001

På tirsdag tager vi til Holland, for at se på julevarer til næste jul. Så skal vi bo her igen. Det glæder jeg mig til!

3 kommentarer:

  1. Wow, hvor et flot sted, I skal bo. God tur, når den tid kommer.

    Det er en heldig svigerinde, du har.

    SvarSlet
  2. Det er bare et flot sæt, ja det er en heldig svigerinde du har. Rigtig god tur til Holland.

    SvarSlet
  3. Du kan tro det er et godt sted, Eva. Jeg glæder mig også, selvom det kun er en enklet overnatning.

    Helle: Tak :-)

    SvarSlet