tirsdag den 24. juni 2008

I røg og damp...

I aftes var vi til Skt.Hans fest.
Først spiste vi hos nogle venner. Rigtig hyggeligt, men køligt.
Vi sad i telt i haven.
Og det blev da ikke bedre da vi gik ned til stranden.
Her blæste det meget og det var en bidende kold vind.
Man så mange mennesker i vinterjakker og støvler :-)
Men vi så også 2 drenge der gik ud og badede!!
Som der var en der sagde: I alle dameblade viser de kjolen til Skt Hans ( En lille strop kjole, små sandaler og et sjal) og middagen ( sommerbuffet i haven evt. under et baldakin )
Hvornår er det lige at Skt. Hans har været sådan??

5 kommentarer:

  1. Sikke et flot sted til Sct. Hans. Er det Århus bugten man skimter i baggrunden??

    SvarSlet
  2. Jeg syntes kun at jeg kan huske at det er store trøjerne der er fremme den aften. Jeg holdt sankt hans i sengen, da min ryg måtte have hvile pga. weekendens mange trapper og gøren. Men pyt med det, det var det værd.

    SvarSlet
  3. Hej Fru Kahr.

    Ja, det er Århus bugten.
    Jeg bor i Risskov.
    Så det er meget smukt, når bålene brænder. ( hvis vejret tillader )
    Man kan se hele vejen rundt og over til Helgeæs.

    Hej Helle

    Ja, der var mange trøjer :-)
    Håber det går bedre med din ryg.

    Tine

    SvarSlet
  4. Det ser nu hyggeligt ud, selv om det var en kold fornøjelse. Jeg kan kun huske Skt. Hans som regnfulde....måske dengang man var barn :)

    SvarSlet
  5. Vi sprang det helt over. Børnene skulle jo op og i skole.

    Og - du har helt ret. Det er næsten altid regnvejr/blæsende på Sankt Hans aften..... så de der små kjole er ikke specielt anvendelige....

    SvarSlet