fredag den 26. september 2008

Æbleskrog og Strik in.

Garnet, jeg først forsøgte at lave FLS i, er nu ved at blive en bluse til den ældste nevø. Mønsteret er fra Hønsefødder og Gulerødder og hedder Kiwi. Men jeg syntes nu mere det ligner et æbleskrog :-))

Ellers glæder jeg mig meget til på søndag. For der får jeg huset fuld at strikkeglade piger.

Dorthe, Helle, Irene, Mariann, Lene , Marianne, Hanne, og Gitte kommer! Plus et par medløbere :-)

Jamen er det da ikke fantastisk. Tænk at vi nu skal mødes IRL. :-) Mand og børn er ude af huset, så vi kan snakke og strikke i fred.

5 kommentarer:

  1. Æbleskrog, hm.... ja fantasien fejler vist ikke noget :-)
    Glæder mig til på søndag !

    SvarSlet
  2. Tænk, nu kan vi få den at se IRL på søndag :-) Hvor jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig også til at møde jer begge to :-)

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor I skal hygge jer! Jeg havde huset fuld sidste søndag, og nød hver minut.

    SvarSlet
  5. Glæder mig. Brødene er sat til hævning ;-)

    SvarSlet