tirsdag den 21. december 2010

Bedre sent end aldrig.

I søndags havde jeg min anden strikkegruppe på besøg til julehygge med gløgg, æbleskiver og guf.

Og det var, som sædvanligt, super hyggeligt. Faktisk så hyggeligt at jeg helt glemte at tage billeder, og måtte pille mit strikketøj op, da gæsterne var gået :-)

Men i kan så til gengæld se hvor nogle dejlige ting jeg fik foræret.

Først de hjemmelavede:

009

Små søde strømper fra Gitte

Lyskranse som Lise havde kniplet til mig.

Maskemarkører fra Helle

Og havregrynskugler fra Emil.

010

Emil er Gittes søn.

Og han havde lavet de lækreste havregrynskugler til mig.

Tusind tak Emil!

Jeg håber ikke vores snak og strik kedede dig alt for meget :-)

Men jeg fik skam meget mere!!

012

Et mini juletræ også fra Lise (uden blog), Irmakagedåse med lakrids i, fra Helle (uden blog), lækkert chokolade også fra Helle, Noro garn fra Anita (uden blog) og Isager Alpaca fra Ina (uden blog)

Jeg er helt overvældet. Tusind tak alle i skønne strikkekvinder!! Og tak for en super hyggelig eftermiddag i søndags, men allermest tak for alle vores dejlige torsdage Hos Sofies Forældre. Jeg glæder mig til mange flere i det nye år.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Ikke bare med gaverne, men også med de hyggelige strikke-timer.

    SvarSlet
  2. Du har helt ret.
    Det er rigtig mange dejlige strikketimer :-)

    SvarSlet