onsdag den 1. februar 2012

Prioritetsliste

  1. Sprogø.
    Startede længe før jul, så kom der div. julegaver i vejen og den kom lidt på hold.
    Men nu er den først på listen. Per er også begyndt at spørge hvornår den bliver færdig :-)

 

003          2. Her skulle Cecilia have været, men et indtrængede ønske og nogle bedende øjne fik dette tørklæde
              ind på 2 pladsen. Det går hurtigt. Det er på pind 12 og perlestrik, så det er virkelig tv strik :-)
              Det skal dog være 3 m langt, så det er ikke færdigt lige med det samme.

002

3. Her kommer Cecilia så. Hun har også ligget stille længe. Det var som om gassen gik lidt af
    ballonen da jeg måtte trævle op. Men jeg glæder mig til at tage hende i brug, så nu skal det altså
    være!

4. Jeg har en ide om at jeg skal strikke sokker til Emil. Måske? Jeg er jo ikke den store
     sokkestrikker ;-)

5. Ja, ideerne og garnet mangler jeg jo ikke ;-) Men mon ikke jeg ihvertfald skal få lavet de første tre
    punkter på listen færdige før jeg starter nyt op !

11 kommentarer:

  1. Din Sprogø bliver så flot Tine, og jeg glæder mig til at se din Cecilia, som jeg også selv har i tankerne på et tidspunkt, ikke i Angel fra Permin, men i det gode garn fra Fandango som I har på endevæggen (Manos et eller andet). Jeg har set den strikket op i det i en meleret lilla og den var fantastisk.
    Og så laver du også et 3 meter langt tørklæde midt i det hele, du har søreme noget at se til, men hvem kan stå for et par bedende øjne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne.
      Den på endevæggen hedder Malabrigo Lace :-) Og jeg er sikker på kjolen kunne bliver super flot i det garn.

      Slet
  2. Godt at have orden på prioriteringerne :-) Tror dog aldrig jeg kommer i bund med min liste - der dukker bare hele tiden nye projekter op ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det fuldstændig lige som dig. Og efter at jeg havde lavet listen kom jeg i tanke om 2 projekter der mangler på listen :-)

      Slet
  3. Uha, ja, jeg skulle bare lige strikke en Syren til min mor, men så kom der også lige en vest og en stjernetrøje ind fra højre. Men alle tre får nogle pinde og bliver snart færdige, tror jeg !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på du når det :-)

      Slet
  4. Hej Tine

    Jeg er færdig med min cardigan, den er lige kommet ud af maskinen og den er vokset til GIGA!! Du puttede din i tørretumbler? Hvor længe? Overvejer 30 grader maskinvask, hvad tror du er bedst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se at du tog chancen med tørretumbleren.
      Ærgerligt med trøjen.
      Jeg skal prøve at høre Sys hvorfor den voksede så meget.

      Slet
  5. Synes hele tiden mine prioriteter ændrer sig......

    Egentlig er der mange ting som jeg har lyst til at købe garn til! Men har bestemt mig for at jeg skal strikke "lidt" fra lager.

    Lækker brød-holder du med møje og besvær har fået lavet :-)

    Og meget, meget smuk tørklæde.
    Jeg turde ikke tage strikketøj med i flyet. Var bange få ikke at få det med hjem (mordvåben(..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine prioriteter ændrer sig også hele tiden.
      Men netop derfor er en liste nogen gange god, til at holde fast, så man ikke glemmer noget :-)
      Jeg har aldrig haft problemer med strikketøj på fly. Og til USA er det altså mange timer uden noget i hænderen :-)

      Slet
  6. Jeg mente selvfølgelig hænderne :-)

    SvarSlet