lørdag den 23. januar 2010

En overspringshandling.

Det er ikke fordi, jeg ikke er igang, med den cardigan, som burde have været færdig for længst.
Men jeg er blevet lidt i tvivl, om jeg har fået lavet den for lille :-(
Så derfor tager jeg den med i dag, når jeg skal til Malling, og mødes med alle de dejlige strikkepiger, hos Berit. Jeg er sikker på at der er en af dem, der kan komme med nogle visdomsord.
Så min overspringshandling er blevet en lille bluse, til en lille dreng der hedder Alexander, som før er blevet begavet.
  • Faktaboks:
  • Model: Mossy Jacket
  • Garn: Araucania Pomaire Multy
  • Forbrug: 120 gr.
  • Købt hos: Fandango
  • Str: ca. 1 år
  • Bemærkninger: Da garnet og strikkefasthed overhovedet ikke passede med opskriften har jeg lavet maskeantal om, over hele linien. Og da det er en top-down model, er det jo nemt at rette til undervejs.

3 kommentarer:

  1. Det er dejligt med overspringshandlinger og den er blevet rigtig fin :-) Håber du får lysten tilbage til cardiganen.

    SvarSlet
  2. Håber du fik visdom´s ord nok til at vide hvad du nu vil gøre. Sød cardigan.
    Ps. Tusinde tak iøvrigt mht. links. Den sædvanlige måde duér stadig ikke, så din er taget i brug. Endnu engang tak.

    SvarSlet
  3. Tak Lykke. Som du kan se i det nye indlæg, måtte jeg desværre pille op. Men nu håber jeg så at det lykkedes :-)

    Hej Pia. Godt at mit råd virkede. Det er måske lidt mere besværligt, men godt at det virker :-)

    SvarSlet