onsdag den 13. januar 2010

Sådan kan man også bruge den.

Denne garnfidus købte jeg engang hos Bente Geilsk, men har egentlig aldrig være rigtig glad for den. Garnet har det med at sætte sig fast. (Hun har siden forbedret dem)
Men så kan man da bruge den på andre måder.
I dag har Lasse (min svigersøn) og jeg nemlig hygget os med at pakke kataloger.
Omkring 450 kataloger har fået etiketter, følgeseddel, blevet pakket, fået frimærker på og blevet sendt.
Og så gik dagen da med det :-)
I lørdags var vi til julefrokost hos mine svigerforældre. Og havde selvfølgelig pakkeleg. Jeg havde strikket denne hue og havde den med i en pakke. En af mine svigerinder vandt den, og straks blev 2 andre svigerinder misundelige. Så jeg måtte igang igen. Så 2 huer mere er strikket og sendt afsted. (Derfor er der kun billede af den ene).
  • Faktaboks:
  • Mønster: Slouchy Copy Cat Hat
  • Garn: Knit Picks: City Tweed DK købt hos Knit Picks
  • Forbrug: 5 ngl.
  • Pinde: 4.5 og 5.5
  • Bemærkninger: Dejligt garn, som jeg gerne købte igen. Og jeg fik brugt resten af det jeg havde liggende. Herligt. Selvom jeg så ikke selv fik en hue. Nå, så må jeg se hvad der ellers er på lager :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar